וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד באונס באלנבי 40 מכחיש: "רק רציתי לדבר איתה בשירותים"

17.8.2016 / 13:39

הצעיר ביקש למסור גרסה חדשה וטען כי השניים בילו בים לאחר שהיו במועדון בתל אביב. זאת, לאחר שטען כי לא היה ביניהם מגע מיני, אף שהמתלוננת תיארה את התחתונים שלו. מעצרו הוארך ב-4 ימים

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: מתן חדד

הצעיר החשוד באונס צעירה במועדון "אלנבי 40" בתל אביב, דליי מקטה בן 24, הובא היום (רביעי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, שבו הכחיש כי תקף את המתלוננת וטען: "היה רעש חזק ורק רציתי לדבר איתה בשירותים, לא היה אקט מיני". נציג המשטרה יוני הירשהורן סיפר כי השניים עומתו זה עם זה, וכי קיימות עדויות ממבלים שהיו במקום וסיפרו שהאישה הייתה נסערת. בסיום הדיון הוארך מעצרו של מקטה בארבעה ימים.

הסנגור של מקטה, עו"ד יאשר יעקבי, ביקש מהשופט שיורה לחקור מחדש את מרשו, מאחר שיש בידיו "מידע שלא חשף בפני החוקרים" - זאת, אף שמלכתחילה טען בחקירה כי לא היה מגע מיני ביניהם. הירשהורן קרא: "הוא קיבל עכשיו ייעוץ משפטי לטעון למגע בהסכמה", והשופט הוסיף: "היא מסרה איך נראים התחתונים שלו והוא אישר כי כך הם נראים". ואולם, הסנגור התעקש כי לאחר האירוע התכוונו מקטה והמתלוננת לנסוע לאילת במונית. "בגלל שהמונית עלתה 1,500 שקל הם ויתרו. אם הם היו באילת, לא הייתה נולדת התלונה". לסיום, ביקש שמקטה יעבור בדיקת פוליגרף.

הארכת מעצר – חשוד באונס אלנבי 40. מאצ'י הוף
החשוד בבית המשפט, היום/מאצ'י הוף

מחקירת המשטרה עלה כי הצעירה סיפרה לחברתה הטובה ימים לאחר מכן, אולם באותו הערב העדיפה לשמור את האירוע לכאורה לעצמה. "טיבם של אירועים כאלה הוא שלוקח זמן. הדברים התבשלו, ואז היא יצאה וסיפרה", אמר הירשהורן.

האונס לכאורה אירע בסוף השבוע האחרון וביום ראשון נסגר המועדון בהוראת המשטרה למשך 21 יום. למרות חומרת המעשה, וחרף העובדה כי שמו של המועדון כבר נקשר בעבר בחקירה בחשד לעבירות מין שבוצעו בו, במשטרת מחוז תל אביב בפיקודו של ניצב משה אדרי סירבו לחשוף את הפרשה החדשה עד ליום שני וגם אז, נמנעו מלמסור מידע רב על אודותיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מועדון אלנבי 40.. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
נסגר לשלושה שבועות. אלנבי 40/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully