וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים אחרי רצח הנערים: אחותו של גיל-עד שער התחתנה

שיראל שער נישאה לבחיר ליבה איתמר באולם באזור ירושלים ובין המברכים היה הנשיא ריבלין. "תהומות הגעגוע הפעורים בחופה זו מחובקים בנהרות האהבה", אמר. גיל-עד נחטף עם נפתלי פרנקל ואיל יפרח בטרם נרצחו בידי פלסטינים

עריכה: אביב אירגז

שיראל שער, אחותו של גיל-עד שהיה אחד משלושת הנערים שנחטפו ונרצחו לפני שנתיים, התחתנה אתמול (ראשון) עם בחיר לבה איתמר. בין המברכים היה נשיא המדינה ראובן ריבלין, שנשא דברים במהלך טקס הנישואים שהתקיים באולם בסמוך ירושלים.

"בהתרגשות גדולה", אמר ריבלין, "אני זוכה לברך בחופתה של שיראל שער, בתם של בת-גלים ואופיר האהובים, אחות לגיל-עד, שבאה בברית הנישואים הערב עם בחיר ליבה איתמר". הנשיא הוסיף כי "תהומות הגעגוע הפעורים בחופה זו מחובקים בנהרות האהבה, בתפילה גדולה לבניין עדי עד של שמחה, אהבה וצמיחה. רק בשמחות משפחת שער היקרה".

שרת המשפטים איילת שקד הצטרפה לברכות. "כשהמחבלים רוצחים ודם נוטף מידיהם, אנחנו עוסקים בבניית חיים ובהקמת בתים בישראל. אין ניצחון גדול מזה על הרוע", אמרה. "בת גלים ואופיר שער מגלים תעצומות נפש גדולות ואני מאחלת להם להמשיך ולהנחיל זאת גם לדורות הבאים".

עוד בנושא:
רוצחי שלושת הנערים תכננו להסתיר חטוף במספרה פעילה
"מרוץ נגד הזמן": שלושת סימני האזהרה של השב"כ לזיהוי חטיפה
רצח הנערים: שלושה מאסרי עולם נגזרו על מפקד החוליה

הנשיא ריבלין בירך את אחותו של גיל-עד שער לרגל נישואיה. מערכת וואלה! NEWS
הנשיא ריבלין מברך את שיראל שער, היום/מערכת וואלה! NEWS

גיל-עד שער נחטף עם חבריו נפתלי פרנקל ואיל יפרח ב-12 ביוני 2014 מצומת אלון שבות. השלושה ביקשו להגיע לבתיהם ועלו על טרמפ, שבו היו החוטפים חסאם ומרואן קוואסמה. השניים ירו בנערים ולאחר מכן נסעו לאזור דרום הר חברון ושרפו את המכונית הגנובה ששימשה אותם בחטיפה. את שלוש הגופות הם קברו ליד העיירה חלחול שמצפון לחברון.

בעקבות החטיפה נפתח מבצע "שובו אחים", שבמהלכו ניסו כוחות הביטחון לאתר את הנערים. גופותיהם אותרו לבסוף ב-30 ביוני. לאחר המבצע הגביר חמאס את תקיפותיו באמצעות רקטות, מה שהיווה גורם עיקרי למבצע "צוק איתן".

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully