וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד התאונה בי-ם: רכב פוגע בבן השש שחוצה במעבר חצייה - ונמלט

21.8.2016 / 10:33

מצלמות אבטחה תיעדו את הרכב מגיע במהירות לצומת בר אילן ביום שישי ודורס את הילד, שנפצע באורח קשה ומאז השתפר מצבו. לאחר התאונה ירד הנהג הפוגע, צעיר בן 21, לכביש, ראה את הילד הפצוע, נכנס חזרה אל רכבו ונמלט בנסיעה

עריכה: מתן חדד

רכב מגיח לצומת, דורס את הילד בן השש שחוצה במעבר חצייה ונמלט – כך אירעה תאונת "הפגע וברח" שהתרחשה שלשום (שישי) בצומת בר אילן בירושלים, כפי שעולה מתיעוד מצלמות הכביש. מצבו של הילד שהוגדר ביום שישי קשה השתפר במהלך סוף השבוע וכעת הוא מוגדר בינוני. הוא מטופל ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם.

אתמול נערך דיון בבית משפט השלום בירושלים בהארכת מעצרו של הנהג הפוגע, צעיר בן 21, שלא הוציא מעולם רישיון נהיגה. מעצרו הוארך עד מחר. הנהג החשוד היה אמור להתחיל ביום ראשון הבא לבצע עבודות שירות על כך שנתפס בעבר נוהג ללא רישיון. אחיו, ששהה איתו במכונית נעצר גם הוא, ומעצרו הוארך ביממה.

במשטרה מתכוונים להגיש נגדו כבר מחר כתב אישום ולבקש את הארכת מעצרו עד תום ההליכים. עדי ראייה לתאונה סיפרו למשטרה כי לאחר שהנהג פגע בילד, הוא ירד מהרכב, ראה את הפצוע מוטל על הכביש ואז נכנס חזרה לרכבו ונמלט מהמקום. גם אחיו הקטן של הנהג, שהיה עמו ברכב, ראה את הילד הפצוע ובכל זאת החליטו השניים לברוח. לאחר כקילומטר מזירת התאונה הם חנו את הרכב בהסתר מאחורי אמבולנס.

עוד בוואלה! NEWS:
נקבע מותו של האב שנדרס ונפצע אנושות בב"ש: "הזהיר את בתו - ונפגע"
אדם נדרס למוות במרדף משטרתי אחר משאית בשרון: נבדק חשד שנגנבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע הפגיעה בילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול בדיון ניסה החשוד בדריסה ובהפקרה לטעון כי יש לו 16 אחים ולכן יש להקל עמו. "אני עוד חודש וחצי מתגייס. אני אמור לעשות רישיון נהיגה בצבא", מסר. כמו כן ציין: "אבא שלי נפטר לפני חודש וחצי".

הנהג הצעיר נתפס ארבע פעמים בשנים האחרונות נוהג ללא רישיון. באוקטובר 2013 קבע בית המשפט לתעבורה כי הנהג פסול להוציא רישיון נהיגה לאחר שנתפס נוהג ללא רישיון במהלך אותה שנה. בדצמבר 2013 הוא נתפס נוהג על קטנוע סמוך לשער האשפות בירושלים. בפברואר שלאחר מכן נתפס הנהג נוהג שוב על קטנוע סמוך לגן סאקר בבירה.

העובדה שנתפס שוב ושוב לא מנעה ממנו להמשיך לנהוג ובאפריל 2014 נהג עמר שוב על קטנוע בדרך בר לב בעיר ואף הרכיב נוסע. כשהגיע למחסום משטרתי, הוא התחלף עם הנוסע, אלא שהשוטרים זיהו את החילוף והבינו כי הוא נהג בעצמו. על שלושת העבירות האחרונות נגזרה עליו חצי שנת עבודות שירות, שאותן אמור היה לרצות החל מהחודש הבא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
בן שש נפצע קשה בתאונת פגע וברח בירושלים 19.8.2016. חטיבת דובר המשטרה
המכונית הפוגעת שהוסתרה/חטיבת דובר המשטרה

בני משפחתו של הנהג החשוד סיפרו אמש כי הם מכירים את משפחת הילד שנפצע. "הם מתגוררים לידנו. אנו מאחלים להם רפואה שלמה", אמרו. "אחת האחיות הייתה מטפלת של הילד שנפגע". על הטענה שהחשוד הסתיר את כלי הרכב שלו לאחר התאונה, אמרו אחיו: "זה דבר ידוע, טבעי ומקובל שכשאדם נכנס לפאניקה, הוא בורח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully