וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל אופרת סבון: 15 פצועים בקטטה המונית בבנגלדש

המון מעריצים של אופרת סבון פופולרית במדינה התכנס כדי לצפות יחד בפרק בבית קפה מקומי. אלא שוויכוח על עלילת הפרק הסלים לכדי קטטה אלימה בנוכחות כמאה אנשים, שהובילה את המשטרה לשימוש בכדורי גומי וגז מדמיע

הסדרה קירנמאלה בבנגלדש. טוויטר, צילום מסך
הוויכוח כלל סכינים ומקלות. הנסיכה קירנמאלה שמצילה את האנושות מכוחות הרשע/צילום מסך, טוויטר

ויכוח על אופרת סבון פופולרית בבנגלדש הובילה לקטטה המונית, שבה השתתפו לפחות מאה בני אדם, ובה נפצעו 15. הוויכוח פרץ כאשר ההמון התאסף יחדיו לצפייה משותפת בדרמה "קירנמאלה", באחד מבתי הקפה במחוז הביגאנג' שבמזרח המדינה.

לפתע, פרץ ויכוח בין שני גברים על אודות עלילת הפרק המשודר, מה שהסלים לכדי קטטה אלימה שכללה מקלות וסכינים. כוחות משטרה שהגיעו למקום הפרידו בין הנוכחים באמצעות כדורי גומי וגז מדמיע והחלו לפזר את ההמון.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
רוסיה: תקפנו מטרות בצפון סוריה מספינות קרב בים התיכון
סערת הבורקיני: הנשים מכסות את הראש – והצרפתים מאבדים אותו
בנו של החרדי שנדקר בצרפת: "הדוקר נשאר לעמוד ליד אבי, הוא לא ברח"

קטע מתוך הפרק האחרון של הסדרה:

"שני גברים החלו להתווכח על אירוע בפרק", סיפר מפקד המשטרה המקומית, יאסינול האווקה, "זה מהר מאוד הפך לעימות קבוצתי והמשטרה הייתה צריכה להשתמש באמצעים לפיזור הפגנות כדי לשלוט בקהל. 15 בני אדם פונו לטיפול בבתי החולים".

דרמת המדע בדיוני "קירנמאלה", שצולמה בהודו אך משודרת בשפה הבנגלית, היא דרמה פופולרית במדינה שמגוללת את סיפורה של נסיכה לוחמת, שמצילה את האנושות מפני כוחות הרשע. היא משודרת במדינה כבר כמה שנים. בשנה שעברה, כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי שתי נערות בבנגלדש שמו קץ לחייהן, לאחר שהוריהם סירבו לקנות להן את השמלה שלובשת הנסיכה בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully