וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית הספר ברמלה הופתעו מצנצנות העוברים: "חשבתי שאלו צפרדעים"

בית הספר הנטוש "רמלה לוד", בו נמצאו צנצנות חשודות - נסגר על ידי מאבטח שמונע כניסה למקום. "המחשבה שעשו פה ניסויים בבני אדם מצחיקה אותי", טען. העירייה: "הנושא בחקירה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד, קריינות: שי ענבל

"חשבתי שמדובר בצפרדעים או בובות שנשמרו עבור שיעורי ביולוגיה", כך טען הבוקר (רביעי) מאבטח שנשכר על ידי עיריית רמלה לשמור על הכניסה לבית הספר הנטוש בעיר "רמלה לוד". זאת, בשל החקירה שמנהלת משטרת ישראל עקב הימצאותם של שלוש צנצנות שבהן עוברים, לכאורה אנושיים, במעבדת ביולוגיה של בית הספר.

יממה לאחר פרסום הידיעה על אודות החקירה בעניין, הגיע הבוקר כתב וואלה! NEWS לבית הספר, שם נמנעה ממנו הכניסה על ידי המאבטח. "המחשבה שעשו פה ניסויים בבני אדם מצחיקה אותי", אמר המאבטח, "בית הספר נסגר בגלל שנפל בין הכיסאות. גם חבר'ה מלוד וגם חבר'ה מרמלה למדו בו, ולא היה מי שישלם". בית הספר נסגר לפני כשנה וחצי, ומאז המבנה נותר נטוש.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
תאונה שנייה בחודש באותו גדוד: נמשכת חקירת התקרית בהר דב
סוף עצוב: מת החרדי שאביו מכר את מחלתו לערבי תמורת 600 שקלים
צעיר ישראלי נהרג במירוץ בארה"ב - המשפחה גילתה רק אחרי יממה

בית הספר רמלה לוד – בו התגלו מבחנות עם עוברים. ניב אהרונסון
"בית הספר נסגר כיוון שנפל בין הכיסאות". המאבטח בכניסה למקום/ניב אהרונסון

רובי קורן, הממונה על אבטחת בית הספר מטעם עיריית רמלה, אמר לוואלה! NEWS כי "החוקרים ביקרו כאן ואספו את הצנצנות, הם נתנו הוראה שאף גורם לא יכנס לשטח בית הספר עד לסיום החקירה". קורן הוסיף כי לדעתו "הם לא ימצאו כלום".

מעיריית רמלה מסרו: "בית הספר התיכון 'רמלה לוד' נסגר לפני כשנתיים. חומרי המעבדה של בית הספר פונו מהמקום לפני יותר משנה. לעירייה לא ידועים פרטים על הממצאים שנמצאו. הנושא מצוי בחקירת משטרה".

המשטרה פתחה בחקירת הנושא לאחר שהגיעו לידיה תמונות של הצנצנות. החוקרים ניסו לאתר את מקור התמונות והבינו כי מדובר במעבדה של בית הספר ברמלה. שלוש הצנצנות הועברו לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. בחקירת המשטרה מעורב גם משרד הבריאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בית הספר רמלה לוד – בו התגלו מבחנות עם עוברים. ניב אהרונסון
"החוקרים ביקרו כאן ואספו את הצנצנות". בית הספר ברמלה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully