וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי נהרג במירוץ בארה"ב - המשפחה גילתה רק אחרי יממה

17.8.2016 / 11:31

צוריאל ביקטובר נהרג במירוץ בקורס רכיבה מקצועית בדאלאס ביום ראשון, אך עד ערב יום שני המשפחה לא ידעה דבר. אמו סיפרה: "קראתי בכתבות מקומיות שהייתה תאונה, אבל הרשויות טרם יצרו קשר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צוריאל ביקטובר. לא סיפר לאמו על המירוצים/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעיר מירושלים נהרג בתחילת השבוע בתאונת אופנוע בארצות הברית. צוריאל ביקטובר, בן 29, חי בארצות הברית והשתתף בקורס רכיבה מקצועית על אופנוע, שבמהלכו נהרג במירוץ במסלול מוסדר. אמו, דבורה ביקטובר, טוענת כי למרות שהתאונה התרחשה כבר ביום ראשון, הרשויות האמריקניות לא פנו למשפחה, ורק ביום שני יצר רב מקומי קשר והודיע על הטרגדיה.

בעקבות פניית הרב, פנה אב המשפחה לקונסול ביוסטון שאישר את הידיעה בדבר מותו של ביקטובר. הגופה זוהתה על ידי המשטרה המקומית באמצעות רישיון הנהיגה האמריקני שהיה ברשותו של רוכב האופנוע הצעיר.

עוד בוואלה! NEWS:
ממלחמה קרה למלחמת עולם: נתניהו ערך שיחת בירור לשר כץ
בפעילות לילית: צה"ל ושב"כ עצרו בכיר חמאס ברמאללה
גבר חשוד שהתחזה לאישה ברשתות חברתיות - וסחט נשים אחרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אהוב על כל מי שהכיר אותו". צוריאל ביקטובר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"צוריאל נסע לארצות הברית כדי לעשות קורס נהיגה מקצועית", סיפרה אמו. היא הוסיפה כי הצעיר, המחזיק גם באזרחות אמריקנית, התגורר בדאלאס במשך כשנה וחצי ואף עבד שם. "קראתי בכתבות מקומיות באתרים שהיתה תאונה", אמרה האם, "קורה שאנשים מאבדים שליטה, אך לי אין שום מסמך רשמי שמתאר מה קרה. אני לא יודעת אם הוא איבד שליטה או שמישהו נכנס בו".

האם האבלה הוסיפה כי צוריאל הסתיר ממנה כי התחיל ללמוד רכיבה מקצועית למירוצים. "אני לא אהבתי את עניין האופנועים, לא ידעתי שהוא התחיל ללמוד את המירוצים", סיפרה דבורה, "הוא לא שיתף אותי כי הוא ידע שאני לא אוהב את זה". היא הוסיפה כי בנה לא נהרג בתאונה בעת שרכב רכיבה פרועה במקום לא מוסדר. "הוא הלך לקורס במקום מסודר, טרח להגיע לשם והייתה תאונה", אמרה האם והוסיפה כי "דברים קורים בחיים. זה לא ישנה את התוצאות אם היה ככה או ככה".

דבורה ביקטובר סיפרה עוד על בנה המנוח וציינה כי הוא שירת בחטיבת הנח"ל לאחר שהיה במכינה קדם צבאית. "הוא היה אדם חביב וציוני", אמרה. "הוא היה איש עם המון חברים, אהוב באמת על כל מי שהכיר אותו, הוא היה גם מיוחד בזה, הוא היה עדין עם המון סבלנות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהרג במהלך קורס נהיגה מקצועית באופנוע. צוריאל בוקטיבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully