וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך לאבד גובה: טראמפ קורס בסקר במעוז רפובליקני חשוב

16.8.2016 / 21:30

סקר של הוושינגטון פוסט מראה כי הדמוקרטית מובילה על יריבה ב-8% בווירג'יניה, מדינת מפתח שעד לאובמה הצביעה עבור הרפובליקנים. קלינטון מגדילה את הפער גם בפלורידה, ובסקר אחר נחשף כי רוב הצעירים בארה"ב תומך בשרת החוץ לשעבר

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון מובילה במדינה המתנדנדת וירג'יניה ב-8% לעומת יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ - כך עולה מסקר שפורסם היום (שלישי) בעיתון ה"וושינגטון פוסט". וירג'יניה נחשבה למעוז רפובליקני עד לשתי מערכות הבחירות האחרונות, שבהן ניצח ברק אובמה הדמוקרטי.

וירג'יניה היא גם מדינתו של המועמד הדמוקרטי לתפקיד סגן הנשיאה, טים קיין, מה שמוסיף ככל הנראה לפופולריות של קלינטון. שרת החוץ לשעבר מביסה את טראמפ בקרב המיעוטים שמספרם במדינה הולך וגדל, כך שהיא עשויה להפוך בשנים הקרובות למעוז דמוקרטי.

עוד כתבות בנושא:
בשורה מעודדת לטראמפ: "מרקו הקטן" מצטרף לקמפיין הבחירות
טראמפ: "נהיה קיצוניים במדיניות ההגירה ונגביל כניסה ממדינות טרור"
יובל רבין תקף את טראמפ: "דבריו מסיתים לאלימות שנגעה בי אישית"

דונלד טראמפ נואם באוניברסיטה באוהיו, 15 באוגוסט 2016. רויטרס
הסקרים לרעתו. טראמפ, אמש/רויטרס

במקביל, סקר חדש שנערך בטקסס – ש-38 האלקטורים שהיא מעניקה לא הלכו למועמד הדמוקרטי מאז 1976, מראה כי טראמפ אמנם מוביל על קלינטון, אך בפער קטן של 6%. לפי הסקר, טראמפ זוכה ל-44% תמיכה, בעוד יריבתו הדמוקרטית זוכה ב-38%. לשם השוואה, בבחירות של 2012 נרשם פער של 16% לטובת המועמד הרפובליקני מיט רומני, ובבחירות של 2008 הפער עמד על 12% לטובתו של ג'ון מקיין.

כמו כן, מסקר חדש שנערך במדינת פלורידה עולה כי קלינטון מובילה על טראמפ ב-9%. מדובר באחד הפערים הגדולים שנרשמו עד כה בסקרים במדינה המתנדנדת, הנחשבת למדינת מפתח המעניקה 29 אלקטורים. לפי הסקר, קלינטון זוכה ב-48% תמיכה, בעוד טראמפ זוכה ב-39%.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הילרי קלינטון לובשת חליפה לבנה בעת נאום קבלת המועמדות לנשיאות בוועידה הדמוקרטית, פילדלפיה, פנסילבניה, 29 יולי 2016. רויטרס
מובילה בפלורידה. קלינטון/רויטרס

סקר נוסף ולא מעודד עבור המועמד הרפובליקני פורסם היום ברשת NBC, ששחררה מפת תחזית אלקטורים. לפי המפה, קלינטון זוכה לפי שקלול הסקרים ליותר מ-270 האלקטורים הנחוצים לניצחון בבחירות לנשיאות שיתקיימו בנובמבר. בסקר כלל ארצי שפרסמה היום הרשת שמרה המועמדת הדמוקרטית על פער 9% מטראמפ.

באתר פוליטיקו דווח אתמול כי מאז החל עידן הסקרים הפוליטיים, מעולם לא הצליח מועמד לחזור מפיגור בשיעור שבו טראמפ נמצא כעת בזמן שנותר עד הבחירות. כמו כן, העיתון "USA TODAY" פרסם אתמול סקר שלפיו בקרב מצביעים צעירים, עד גיל 35, נהנית קלינטון מיתרון עצום של תמיכה 56% מול 20% לטראמפ בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully