וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של הלל אריאל: "בית מחבל נהרס, אך בית יהודי לא נבנה"

15.8.2016 / 15:18

רינה אריאל, אמה של הלל יפה שנדקרה למוות בפיגוע, מתחה ביקורת על ההריסה החלקית של בית רוצח בתה: "אם היו פועלים נכון והורסים את כולו - זה היה יכול לעזור". על הימים שאחרי הפיגוע: "מקבלים חיבוק"

מערכת וואלה!

(רינה אריאל לאחר הריסת בית המחבל שרצח את בתה: "בית של מחבל נהרס, אבל בית יהודי לא נבנה)

רינה אריאל, אמה של הלל יפה, שנרצחה בפיגוע בביתה שבקריית ארבע, אמרה היום (שני) בריאיון לוואלה! NEWS כי לצערה "בית של מחבל נהרס, אבל בית יהודי לא נבנה". בהתייחס לכך שכוחות הביטחון הרסו הלילה את ביתו של מוחמד טרייארה בכפר בני נעים הסמוך לחברון, הצהירה אריאל: "התשובה היא לבנות".

היא ציינה כי כבר 20 שנים ישנה תכנית לבנות במקום שבו חדר המחבל אל היישוב. "לו היה נבנה, הוא לא היה חודר", אמרה אריאל. היא הוסיפה כי לאחר הרצח קראה המשפחה: "לא עוד גדר ולא עוד תיל - אלא ליישב". האם הדואבת מתחה ביקורת על ההריסה החלקית של בית המחבל ואמרה כי "אם היו פועלים נכון עם בית המחבל והורסים את כולו - זה היה יכול לעזור". לדבריה, העובדה שלא נבנה בית חדש במקום "מעלה שאלה לגבי המשילות כולה".

לקריאה נוספת:
רצח הלל אריאל: הוסר המחסום מהכניסה הראשית לכפר שבו התגורר המחבל
משפחת המחבל שרצח את הלל יפה אריאל קיבלה צו הריסה לביתה
אמה של הנרצחת בת ה-13: "הלל ישנה בשלווה - והמחבל בא ודקר אותה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלל יפה אריאל ז"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמה של הלל יפה סיפרה מעט על תחושות האבל מאז שבתה נרצחה לפני כחודש וחצי. "התחושות קשות", אמרה אריאל, "אנחנו בוכים בלילות וממשיכים לפעול ביום". היא ציינה כי המשפחה מקבלת "חיבוק אדיר מקהילת קריית ארבע שהיא מיומנת בשכול".

הריסת בית המחבל בוצעה הלילה על ידי פיצוץ חבלני של קומה אחת בבניין בכפר. מדובר צה"ל נמסר כי בהריסה השתתפו יחידת "יהלם" וגדוד 50 של הנחל בפיקודו של מח"ט יהודה, אל"מ איציק כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully