וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות הביטחון הרסו את בית המחבל שרצח את הנערה הלל יפה אריאל

15.8.2016 / 6:42

כוחות הביטחון הרסו את ביתו בכפר בני נעים הסמוך לחברון של מוחמד טרייארה, שביוני האחרון חדר לביתה של אריאל בקריית ארבע ורצח אותה בשנתה. במהלך ההריסה יידו פלסטינים אבנים ובקבוקי תבערה לעבר החיילים. הם פוזרו ברימוני גז והלם

צילום: דובר צה"ל, עריכה: שניר דבוש

כוחות צה"ל, בשיתוף עם לוחמי מג"ב והמנהל האזרחי, הרסו הלילה (שני) בכפר בני נעים שליד חברון את ביתו של המחבל מוחמד טראיירה. טראיירה דקר למוות את הנערה הלל יפה אריאל בעת שישנה בביתה שבקריית ארבע ביוני האחרון.

במהלך ההריסה פרצו מהומות כש-40 פלסטינים יידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הכוח. הם פוזרו באמצעות רימוני הלם וגז. מדובר צה"ל נמסר כי ההריסה בוצעה על ידי פיצוץ חבלני של קומה אחת בבניין בכפר. בהריסה השתתפו יחידת "יהלם" וגדוד 50 של הנחל בפיקודו של מח"ט יהודה, אל"מ איציק כהן.

טראיירה, בן 19 מהכפר בני נעים הסמוך לחברון, חדר לביתה של אריאל ב-30 ביוני ודקר אותה למוות. עם קבלת הדיווח על הפיגוע, הוקפצה למקום כיתת כוננות וירתה למוות במחבל. במהלך ההשתלטות נפצע באורח קשה חבר בכיתת הכוננות. אריאל פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נקבע מותה.

לקריאה נוספת:
רצח הלל אריאל: הוסר המחסום מהכניסה הראשית לכפר שבו התגורר המחבל
משפחת המחבל שרצח את הלל יפה אריאל קיבלה צו הריסה לביתה
אמה של הנרצחת בת ה-13: "הלל ישנה בשלווה - והמחבל בא ודקר אותה"

הריסת בית המחבל בכפר יטא שרצח את הלל יפה אריאל בקריית ארבע 15 אוגוסט 2016. דובר צה"ל
כוחות בביתו של המחבל/דובר צה"ל

לפני כחודש חילקו כוחות צה"ל והמנהל האזרחי למשפחת טראיירה צו המודיע על הכוונה להרוס את ביתם. בימים שלאחר הרצח נעצרו שני אחיו ואחותו של טראיירה. מצה"ל נמסר כי קיים חשד כי השלושה ידעו על כוונותיו של אחיהם בן ה-17, ולא דיווחו עליהן.

מתחילת גל הטרור הרסו כוחות צה"ל 25 בתי מחבלים, בהם בית המחבל שרצח את הרב מיכאל מרק. ביתו נהרס בזמן המעצר שלו, בעוד המחבל בתוכו. לפי דובר צה"ל, ההליך המשפטי של הריסת בית המחבל שרצח את אריאל היה הקצר ביותר, מיום הפיגוע עד לרגע ההריסה.

לאחר הפיגוע הוטל על הכפר "כתר נושם" שנמשך 19 ימים וכן נשללו אישורי העבודה של התושבים. ב-20 ביולי הכניסה הראשית אליו נפתחה, אך מי שעבר בה חויב בבידוק ביטחוני. גורמי ביטחון אישרו בעבר לוואלה! NEWS כי אם יוחלט להחזיר לעבודה את התושבים, הם יידרשו לעבור בדיקה מחודשת על ידי שב"כ ולא יקבלו בחזרה את האישורים באופן אוטומטי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הריסת בית המחבל בכפר יטא שרצח את הלל יפה אריאל בקריית ארבע 15 אוגוסט 2016. דובר צה"ל
הכוחות פוצצו רק את הקומה שבה התגוררה משפחת המחבל/דובר צה"ל
הריסת בית המחבל בכפר יטא שרצח את הלל יפה אריאל בקריית ארבע 15 אוגוסט 2016. דובר צה"ל
המחבל חוסל מיד לאחר שרצח את אריאל/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully