וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת המחבל שרצח את הלל יפה אריאל קיבלה צו הריסה לביתה

5.7.2016 / 8:44

כוחות הביטחון חילקו למשפחתו של מוחמד טראיירה, המתגוררת בכפר בני נעים, התראה לפני הריסה. ביומיים האחרונים נעצרו שני אחיו ואחותו בחשד שידעו על כוונותיו ולא דיווחו

צילום: דובר צה"ל, עריכה: שניר דבוש

בווידאו: צה"ל הרס את בתיהם של המחבלים מיפו

כוחות צה"ל והמנהל האזרחי חילקו הלילה (שלישי) צו המודיע על כוונה להרוס את בית המחבל מוחמד טראיירה, שרצח את הלל יפה אריאל בשבוע שעבר בקריית ארבע. טראיירה התגורר עם משפחתו בכפר בני נעים שליד חברון. ביומיים האחרונים נעצרו שני אחיו ואחותו של טראיירה במהלך מבצע מעצרים ביהודה ושומרון. מצה"ל נמסר כי קיים חשד כי השלושה ידעו על כוונותיו של אחיהם בן ה-17, ולא דיווחו עליהן.

ביום חמישי בבוקר פרץ טראיירה לביתה של אריאל ודקר אותה למוות במיטתה. עם קבלת הדיווח על הפיגוע, הוקפצה למקום כיתת כוננות וירתה בו למוות. במהלך ההשתלטות על המחבל נפצע באורח קשה אדם בן 31, החבר בכיתת הכוננות. אריאל פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נקבע מותה.

מחקירת הפיגוע עלה כי המחבל דילג מעל גדר הביטחון של היישוב. הוא הגיע לבית, המבודד יחסית בשכונה ונמצא בסמוך לישיבה התיכונית במקום, ופרץ לחדרה של הנערה. שעות לאחר הפיגוע נעצר אביו, הועבר לחקירת כוחות הביטחון ושוחרר לאחר מכן.

במהלך הלילה האחרון עצרו כוחות צה"ל ולוחמי מג"ב באזור יהודה ושומרון ובבקעה שבעה מבוקשים, שלושה מהם חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. כמו כן, במהלך הלילה תפס כוח צה"ל שלושה נשקים מאולתרים בבית פג'אר.

לקריאה נוספת:
הפיגוע בקריית ארבע: נעצרו שני אחיו של המחבל שרצח את הלל אריאל
פתח לא מגנה, ופרס את חסותו על סוכות האבלים של המחבלים
נעצרה אחותו של המחבל שרצח את הלל: חשודה שידעה ולא דיווחה

מושל חברון כאמל חמייד מבקר בסוכת האבלים של מוחמד טראיירה, רוצח הילדה מקרית ארבע. פייסבוק, צילום מסך
מושל חברון מבקר בסוכת האבלים שהקימה משפחת המחבל/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully