וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בקריית ארבע: נעצרו שני אחיו של המחבל שרצח את הלל אריאל

4.7.2016 / 8:00

הכוחות עצרו באזור חברון את שני אחיו של מוחמד טראיירה, שדקר למוות בשבוע שעבר את הנערה בת ה-13 בקריית ארבע, בזמן שהייתה במיטתה. אתמול נעצרה אחותו של המחבל בן ה-19. צפו בתיעוד

צילום: דו"צ

צה"ל עצר הלילה (שני) באזור חברון המכותרת את שני אחיו של מוחמד טראיירה, המחבל שרצח את הלל אריאל בת ה-13 בפיגוע בקריית ארבע בשבוע שעבר. זאת בחשד שידעו על כוונתו של אחיהם בן הן ה-19. אתמול נעצרה אחותו של המחבל לצד מבוקשים נוספים בחשד למעורבות בפיגוע. במקביל, נמשך המצוד אחרי המחבלים שביצעו את פיגוע הירי ליד עתניאל ביום שישי.

טראיירה, מהכפר בני נעים הסמוך לחברון, חדר ביום חמישי בבוקר לביתה של אריאל ודקר אותה למוות במיטתה. עם קבלת הדיווח על הפיגוע, הוקפצה למקום כיתת כוננות וירתה במחבל. במהלך ההשתלטות על המחבל נפצע באורח קשה אדם בן 31, החבר בכיתת הכוננות. אריאל פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נקבע מותה.

מחקירת הפיגוע עלה כי המחבל דילג מעל גדר הביטחון של היישוב. הוא הגיע לבית, המבודד יחסית בשכונה ונמצא בסמוך לישיבה התיכונית במקום, ופרץ לחדרה של הנערה. שעות לאחר הפיגוע נעצר אביו והועבר לחקירת כוחות הביטחון.

לקריאה נוספת בנושא
בתגובה לפיגועים: אושרה בניית 700 יחידות דיור במעלה אדומים ובירושלים
המאבק בהסתה בפייסבוק נידון לכישלון: "עמוד הוסר, מאה קמים במקומו"
בצה"ל חוששים שחוליית הטרור מפיגוע הירי תכה שוב: "בסוף נתפוס אותם"

צה"ל עצר שניים מאחיו של רוצח הלל יפה אריאל. דובר צה"ל
כוח צה"ל בפעילות באזור חברון, הלילה/דובר צה"ל

הבוקר דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית מען כי במהלך הפשיטה הלילה על חברון ועל הכפר דורא הסמוך נעצרו שלושה פלסטינים והוחרם כלי רכב. עוד דווח כי פלסטיני אחד נפצע מירי של כדור גומי במהלך עימותים שהתפתחו במקום. עם זאת, החוליה שירתה לעבר כלי הרכב של משפחת מרק בכביש 60 ביום שישי האחרון טרם נתפסה.

אבי המשפחה, מיכאל, נקבר אתמול בהר המנוחות בירושלים בהשתתפותם של מאות בני משפחה, חברים ופוליטיקאים. זאת בזמן שרעייתו חווי עדיין מאושפזת ואינה יודעת על מותו. אתמול היא שבה להכרה והיא נושמת בכוחות עצמה. מצבה מוגדר יציב.

בתוך כך, הלילה הרסו כוחות הביטחון את הבתים של משפחות שני מחבלים שביצעו פיגוע דקירה בירושלים בדצמבר האחרון. במהלך הפשיטה על מחנה הפליטים קלנדיה שמצפון לבירה, התפתחו עימותים בין הצדדים ושישה פלסטינים נפצעו. הבתים היו של עיסא עסאף ושל ענאן חמאד, שרצחו את ראובן בירמכר ופצעו אדם נוסף באורח קשה. אזרח נוסף, עופר בן ארי, נורה למוות בשוגג מירי מג"ב. שני המחבלים, בני 20 ואסירים משוחררים שריצו עונש מאסר בישראל, נורו בידי שוטרות מג"ב. אחד מהם מת בזירת הפיגוע והשני בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully