וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הרס בתיהם של שני מחבלים במחנה הפליטים קלנדיה

4.7.2016 / 6:40

כוחות צה"ל שהגיעו למקום כרזו לבני הבית לצאת ובמקום התפתחה הפגנה אלימה שפוזרה על ידי החיילים. שישה פלסטינים נפצעו. הבתים שנהרסו הם של שני מחבלים שביצעו פיגוע דקירה בשנה שעברה ונורו למוות

צילום: דובר צה"ל, עריכה: שניר דבוש

כוחות הביטחון הרסו הלילה (שני) במחנה הפליטים קלנדיה שליד ירושלים את בתיהם של שני מחבלים שביצעו פיגוע דקירה בעיר בשנה שעברה. כוח מגדוד הסיור של הנח"ל, לוחמי מג"ב ואנשי המנהל האזרחי, שפשטו על המתחם, כרזו לבני הבית לצאת החוצה ובמקום התפתחו עימותים אלימים. הכוחות השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי חי שממנו נפצעו שישה פלסטינים.

הבתים שהרסו הכוחות הם של עיסא עסאף וענאן חמאד, שביצעו פיגוע דקירה בשער יפו בעיר העתיקה בירושלים בדצמבר האחרון. בפיגוע נרצח ראובן בירמכר ונפצע אדם נוסף באורח קשה. אזרח נוסף, עופר בן ארי, נורה למוות בשוגג מירי מג"ב. שני המחבלים, בני 20 ואסירים משוחררים שריצו עונש מאסר בישראל, נורו בידי שוטרות מג"ב. אחד מהם מת בזירת הפיגוע והשני בבית החולים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בתגובה לפיגועים: אושרה בניית 700 יחידות דיור במעלה אדומים ובירושלים
המאבק בהסתה בפייסבוק נידון לכישלון: "עמוד הוסר, מאה קמים במקומו"
ילדי המרכז שנפגע מרקטה בשדרות חגגו מסיבת סיום: "פה הם שוכחים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחבלים חמאד ועסאף/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמאד נכלא בשנת 2010. הוא נעצר לאחר שהגיע למחסום קלנדיה עם סכין על מנת להיעצר, ואז סיפר בחקירתו כי עשה זאת בכוונה בשל אלימות שספג מאביו. לדבריו, הוא מאס במציאות חייו, ולכן רצה להיתפס. עסאף נעצר ונכלא בחודש מרץ השנה על רקע פעולות טרור עממי.

לפני שבועיים הרסו כוחות הנדסה של אוגדת איו"ש, בשיתוף עם לוחמי מג"ב ואנשי המנהל האזרחי, את ביתו של המחבל בשאר מסאלחה, בכפר חג'ה שבשומרון. מסאלחה הוציא לפועל את פיגוע הדקירה ביפו שאירע במרץ האחרון, ובו נהרג התייר האמריקני טיילור פורס ונפצעו עשרה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully