וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרה אחותו של המחבל שרצח את הלל: חשודה שידעה ולא דיווחה

3.7.2016 / 9:30

צה"ל ערך הלילה מבצע מעצרים במרחב העיר חברון ובכפרים הסמוכים, בעקבות הפיגועים הקטלניים. שישה מבוקשים נעצרו, בהם אחותו של מוחמד טראיירה, שביצע את פיגוע הדקירה בקריית ארבע. צפו בתיעוד המעצרים

צילום: דובר צה"ל

אחותו של המחבל שרצח את הלל יפה אריאל בת ה-13 בקריית ארבע ביום חמישי נעצרה הלילה (ראשון), במהלך מבצע מעצרים ביהודה ושומרון. מצה"ל נמסר כי קיים חשד כי לארא טראיירה ידעה על כוונותיו של אחיה, מוחמד טראיירה בן ה-17, ולא דיווחה עליהן. היא נעצרה בכפר בני נעים שבו גר גם אחיה, ליד חברון. צה"ל עצר הלילה חמישה מבוקשים נוספים, כחלק ממה שהם מכנים טיפול בהסתה ובעידוד המפגעים לבצע פעילות טרור.

מבצע המעצרים נערך במרחב העיר חברון ובכפרים אל פוואר, בני נעים, אל בורג' וחירבת אל הירג'ה. מדובר צה"ל נמסר כי הכוחות ממשיכים לכתר את המרחב ולבצע בידוקים קפדניים.

בעקבות הפיגוע המחריד החליטו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן ביום שישי, לאשר בניית 42 יחידות דיור חדשות בקריית ארבע, באזור שבו מתגוררת משפחת של הלל יפה אריאל. ההחלטה לאשר את המכרז החוזר, שפורסם לפני שנה וחצי, התקבלה לאחר הביקור שקיים ראש הממשלה בבית המשפחה בשישי בבוקר.

עוד בוואלה! NEWS
כבר לא פוחדים מקריית ארבע: הפיגוע שהפר את החוק הלא כתוב
המחבל מקריית ארבע: "המוות הוא זכות, ואני דורש את זכותי"
ילדיו של הנרצח בקריאה נרגשת לציבור: "הגיעו להלווייתו של אבינו"

פעילות צה"ל באזור חברון, 3 ביולי 2016. דובר צה"ל
פעילות צה"ל באזור חברון הלילה/דובר צה"ל

"לראות את החדר של הלל, לראות את כתמי הדם שם ליד מיטתה וספרים ובגדים של ילדה קטנה, זה מזעזע", אמר נתניהו בתום הביקור בבית המשפחה. "זה מזכיר לנו שוב מול מי ומול מה אנחנו עומדים. הם רוצים לעקור נטוע ואנחנו נעמיק את השורשים. הם לא יוציאו אותנו מכאן. התרשמתי מהמשפחה המופלאה הזאת, הם לא ישברו את רוחה וגם לא את רוחנו".

לדברי דודתה של הלל, יעל קביליו, נתניהו שוחח עם הוריה של הנערה שנרצחה. "ראש הממשלה חלק פה כבוד למשפחת השכול. זה לא היה מובן מאליו שיטוס לפה, וגם שר הביטחון והשר אריאל", אמרה. "ראש הממשלה שמע את ההורים. האימא, רינה, רצתה להשמיע את הקול ולומר לו שיסתכל מסביב ויראה כמה המקום הזה קורא לעם ישראל".

"הגבעות מסביב מחכות, צריך רק את האישור כדי לבנות בהן", הוסיפה הדודה. "בנייה למען הבת שלה וכל עם ישראל שביתם יהיה מרכז היישוב ולא הקצה שלו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מוחמד טראיירה, המחבל שביצע את הפיגוע בקריית ארבע. 30 ביוני 2016. פייסבוק, צילום מסך
המחבל מוחמד טראיירה/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully