וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדיו של הנרצח בקריאה נרגשת לציבור: "הגיעו להלווייתו של אבינו"

את השבת העבירו בניו של מיכאל מרק, שנרצח בכביש 60, לצד מיטתה של אחותם תהילה, שנפצעה בינוני-קשה ותצא להלווייה בעתניאל באמבולנס. הבוקר הם פרסמו סרטון שבו קראו לציבור הרחב להגיע: "שכל אחד ישמע משהו טוב שאבא היה"

עריכה: ניר חן

ילדיהם של מיכאל (מיכי) מרק, שנהרג בפיגוע בכביש 60 ביום שישי, ושל חווה (חוי) מרק, שנפצעה באורח קשה באירוע, פרסמו הבוקר (ראשון) הודעה נרגשת הקוראת לציבור הרחב להגיע להלוויית אביהם. בשעה 11:00 יחל מסע ההלוויה בישיבת ההסדר בעתניאל. לאחר ההספדים ימשיך מסע הלוויה להר המנוחות בירושלים.

"הוא לא היה אבא רק שלנו, הוא היה אבא של כל כך הרבה אנשים. חשוב לנו שאנשים יבואו, כי הוא באמת היה של כולם", אמרו הילדים. "תבואו, כל אחד ישמע משהו טוב שאבא היה. תיקחו את הטוב הזה ותהיו אנשים יותר טובים".

עוד בוואלה! NEWS:
המצוד אחר המחבלים מפיגוע הירי נמשך: "אין כיוון חקירה ממוקד"
סגירת פייסבוק וגירוש מחבלים לעזה לא ימנעו את הפיגועים הבאים
לא הקורבן הראשון לטרור: האסונות של משפחת הנרצח בפיגוע הירי

ילדיו של מיכאל מרק שנהרג בפיגוע בכביש 60 קוראים לציבור להגיע להלווייתו, 3 ביול 2016. דוברות הר חברון, מערכת וואלה! NEWS
"היה אבא של כולם". מימין לשמאל: יהושע, אורית, שלומי, שירה, מרים ונתנאל, ילדיו של מרק/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הר חברון

בשעות שלפני כניסת השבת, כל ילדי משפחת מרק הגיעו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מלווים בקרובי משפחה נוספים, שהביאו עמם תבשילים לשבת, שמונת הילדים שלא היו עם הוריהם מיכאל (מיכי) וחווה (חוי) בזמן הפיגוע שלשום (שישי), השתכנו במהלך השבת בבית המלון הסמוך לבית החולים.

אולם את רוב שעות היממה העבירו האחים לצד מיטתה של תהילה בת ה-14, שנפצעה בפיגוע באורח בינוני-קשה, והועברה במהלך השבת מחדר הניתוח למחלקה כירורגית א'. היא תגיע להלווייה בעתניאל באמבולנס. פדיה בן ה-15, שנפצע באורח קל, שוחרר אמש בשעות הערב המאוחרות מטיפול, ומאז לא עזב את מיטתה של אחותו, ששמעה על מותו של אביה רק כשהתעוררה מהניתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פדיה מרק, שנפצע קל בפיגוע ירי בדרום הר חברון, 1 ביולי 2016. באמצעות סמארטפון של וואווי - Huawei, משה שטיינמץ
פדיה/משה שטיינמץ , באמצעות סמארטפון של וואווי - Huawei

אתמול בבוקר אפשרו לה הרופאים לשתות לראשונה לאחר הניתוח. היה זה הרגע שבו תהילה חייכה לראשונה, לאחר שבכתה ללא הפסקה מהרגע שנודע לה על מותו של האב ועל מצבה של אמה, שנפצעה באורח קשה, ועודנה מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ כשהיא מונשמת ומורדמת.

אמש מסר פרופ' אבי ריבקין, מנהל אגף הטראומה בבית החולים, כי מצבה של האם "מוסיף להיות קשה, אך בהחלט יציב ונראית מגמת שיפור". לדבריו, "האימא יצאה מסכנת חיים. אני מקווה שהמצב שלה יוסיף להשתפר ונוכל ללוותה לביתה".

בני המשפחה העדיפו בעיקר לשהות ליד מיטתה של תהילה המתאוששת, שזכתה לתמיכה מהם ומהצוות הסוציאלי של בית החולים. לבית החולים הגיעו אף נציגי היישוב עתניאל, שסייעו למשפחה. את תפילות השבת התפללו יחד, בדמעות, במניין המתקיים מדי שבת בבית הכנסת של בית החולים. ארגון חסד שפועל בבית החולים ועורך סעודות שבת לטובת קרובי המשפחות הדתיים סייעו גם כן בארגון הארוחות עבור בני המשפחה

מיכאל (מיכי) מרק שנהרג בפיגוע ירי בדרום הר חברון ואשתו חוי שנפצעה באורח קשה, יולי 2016. באדיבות המשפחה
"האם יצאה מכלל סכנה". חוי מרק ובעלה מיכאל שנהרג בפיגוע/באדיבות המשפחה

עם צאת השבת, ובעזרת המשפחה המורחבת, החלו הילדים לטפל בסידורי הלוויה, שנקבעה להיום בבוקר. מסע הלווייתו של מרק יחל בשעה 11:00 בעתניאל. תחילה יתקיימו הספדים בבית המדרש שבהתנחלות, ולאחר מכן יצא מסע ההלוויה להר המנוחות שבירושלים.

(עדכון ראשון: 23:21)

מיכאל (מיכי) מרק, שנהרג בפיגוע הירי בדרום הר חברון, יולי 2016. באדיבות המשפחה
מסע ההלווייה יצא הבוקר מעתניאל. מיכאל/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully