וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל מקריית ארבע: "המוות הוא זכות, ואני דורש את זכותי"

30.6.2016 / 12:57

לפני שיצא לפיגוע בקריית ארבע, כתב בפייסבוק מוחמד טראיירה בן ה-19 הודעות תמיכה במחבלים, וגם הקדיש שיר למחבלת שביצעה פיגוע השבוע. לאחר שרצח בת 13, הוא נורה על ידי כיתת כוננות ונהרג. נתניהו: "רצח מחריד של ילדה תמימה"

צילום: איחוד הצלה יו"ש, עריכה: שניר דבוש

"המוות הוא זכות, ואני דורש את זכותי" – כך כתב ביום שבת האחרון בפייסבוק מוחמד טראיירה, בן 19 מהכפר בני נעים הסמוך לחברון, שדקר היום (חמישי) למוות את הלל יפה אריאל, בת 13, בביתה בהתנחלות קריית ארבע. כמו כן, טראיירה פרסם הודעות תמיכה במחבלים אחרים ובאינתיפאדה.

"אחי שהיד, בעזרת אללה ריבון העולמים", אמרה אחותו בריאיון לטלוויזיה הפלסטינית. "שהאל יבוא בחשבון עם היהודים. הלוואי, אחי, שתהיה מאושר בגן העדן. זה מה שאני אומרת. החשבון אצל אללה". לאחר הפיגוע, דווח על סגר שהוטל על כפרו של טראיירה ועל פעילות נרחבת של כוחות הביטחון בבני נעים. כמו כן, דווח על עימותים בין התושבים לכוחות צה"ל.

עוד בוואלה! NEWS:
אמה של הנרצחת בת ה-13: "הלל ישנה בשלווה - והמחבל בא ודקר אותה"
כוחות הביטחון זיהו חדירת מחבל – ולא הספיקו למנוע את הרצח
מחבל חדר לבית בקריית ארבע, ורצח את הלל בת ה-13 במיטתה

ההודעה שפרסם טראיירה:

טראיירה הקדיש בעמוד הפייסבוק שלו שיר שכתב למג'ד אלח'ודור, שנהרגה השבוע בפיגוע בקריית ארבע, בו נפצעו שניים במצב קל. "הלכת כהרף עין ובכה עליך כל הבית", כותב טראיירה. "שהידה לנצח, בגן העדן הנעים, אחות גיבורה, כולך עוצמה וסודות... שבענו ייסורים, כאב ותבוסה". את השיר חתם טראיירה במילים "את חופשיה, וירושלים תתגאה בך".

טראיירה פרץ הבוקר לביתה של אריאל ודקר אותה למוות במיטתה. עם קבלת הדיווח על הפיגוע, הוקפצה למקום כיתת כוננות וירתה במחבל. במהלך ההשתלטות על המחבל נפצע באורח קשה אדם בן 31, החבר בכיתת הכוננות. נבדק חשד כי הוא נורה מירי הכוחות במהלך ההשתלטות על המחבל שחוסל. אריאל פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נקבע מותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המחבל שביצע את הפיגוע בקריית ארבע, מוחמד טראיירה, בן 19 מהכפר בני נעים שליד חברון, 30 ביוני 2016. טוויטר, צילום מסך
המחבל מוחמד טראיירה/צילום מסך, טוויטר

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל דילג מעל גדר הביטחון של היישוב. הוא הגיע לבית, המבודד יחסית בשכונה ונמצא בסמוך לישיבה התיכונית במקום, ופרץ לחדרה של הנערה.

הלווייתה של אריאל תיערך בשעה 18:00 בחברון. מוקדם יותר שיתפה יעל קביליו, דודתה של הלל שנרצחה, פרטים מחייה של אחייניתה. היא סיפרה בבית החולים כי הנערה רקדה אתמול עד מאוחר וישנה בזמן שהמחבל נכנס לבית המשפחה. "אנחנו באבל גדול", העידה. "הילדה עברה לילה של ריקוד, שמחה, רקדה. היא ישנה, נכנס מחבל, ורצח אותה. ילדה שישנה בביתה". קביליו הוסיפה כי המשפחה מצויה בצער ובכאב גדול. "עצם זה שנכנסים לבית, צריך לזה תעוזה גדולה. "היא ילדה חכמה עם מידות טובות, וזה כאב גדול".

נתניהו: "מצפה מההנהגה הפלסטינית לגנות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את הפיגוע ואמר כי "הרצח המחריד של ילדה תמימה במיטתה, ממחיש את תאוות הרצח וחוסר האנושיות של הטרוריסטים שטופי ההסתה מולם אנו ניצבים. העם כולו מזדהה עמוקות עם כאבה של המשפחה ואומר למרצחים – לא תשברו אותנו. נמשיך לפעול באופן תקיף ונחוש נגד הטרור בכל מקום ובכל זמן. העולם כולו צריך לגנות את הרצח הזה כשם שהוא מגנה את הפיגועים באורלנדו ובריסל".

"אני מצפה מההנהגה הפלסטינית לגנות באופן חד וברור את הרצח האכזרי ולפעול באופן מיידי להפסקת ההסתה", הוסיף ראש הממשלה בהודעתו. "על המדינות הנאורות להצטרף לדרישה זו. עליהן להפעיל לחץ על מי שעומד בראש מערכת ההסתה, שמובילה לרצח ילדים במיטתם ולא נגד מדינה שפועלת להגן על ילדיה ועל אזרחיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully