וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הלל אריאל: הוסר המחסום מהכניסה הראשית לכפר שבו התגורר המחבל

20.7.2016 / 9:10

לאחר 19 יום של "כתר נושם" על הכפר ב??נ?י נ?ע?ים, שממנו יצא הפלסטיני בן ה-16 שרצח את הנערה בקריית ארבע, היציאה ממנו נפתחה ומותנית בבידוק. גורמים ביטחוניים: היתרי העבודה לא יוחזרו לתושבים אלא לאחר בדיקת שב"כ מחודשת

ספק 500

(פעילות צה"ל בכפר בני נעים ביום הטלת הכתר הנושם)

הכניסה הראשית לכפר ב??נ?י נ?ע?ים, שבו התגורר המחבל בן ה-16 שרצח את הנערה הלל אריאל בקריית ארבע, נפתחה אתמול (שלישי) לאחר 19 יום של "כתר נושם" עליו. כל מי שיוצא מהכפר, עדיין מחויב בבידוק ביטחוני. גורמי ביטחון אישרו לוואלה! NEWS כי אם יוחלט להחזיר לעבודה את התושבים, שההיתרים נשללו מכולם לאחר הפיגוע, הם יידרשו לעבור בדיקה מחודשת על ידי שב"כ ולא יקבלו בחזרה את האישורים באופן אוטומטי.

פתיחת הכניסה הראשית מגיעה בצל מתיחות גוברת ברחבי הגדה המערבית. אתמול אחר הצהריים דיווחו כלי תקשורת פלסטינים כי ילד בן 12 נורה למוות על ידי כוחות הביטחון בא-ראם במהלך עימותים. בעקבות האירוע החלו באזור הפגנות אלימות, שבמהלך השתמשו הכוחות בקליעי גומי וגז מדמיע.

"בשלב זה לא ניתן לקבוע ממה נהרג הילד", אמר גורם צבאי. "הפלסטינים לא משתפים פעולה ולא מציגים נתונים שמהם ניתן להבין ממה הוא נהרג".

עוד בנושא:
משפחת הנרצחת בפיגוע עלתה להר הבית: "ביקשנו לקרוא לשער הלל"
משפחת המחבל שרצח את הלל יפה אריאל קיבלה צו הריסה לביתה
הפיגוע בקריית ארבע: נעצרו שני אחיו של המחבל שרצח את הלל אריאל

מחסום צה"ל בקרבת חברון, 3 ביולי 2016. אמרי בובחוט באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, אמיר בוחבוט
כוחות צה"ל בכניסה לכפר בני נעים, החודש/אמיר בוחבוט, אמרי בובחוט באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

כמו כן, הלילה דווח באוגדת איו"ש כי הוצת בית בכפר דומא, בסמוך למבנה שבו התגוררה משפחת דוואבשה שהצתתו הביאה למותם של ההורים סעד דוואבשה וריהאם דוואבשה ובנם בן השנה וחצי עלי. כתוצאה מהשריפה שפרצה בבית הפלסטיני הבוקר נגרם נזק כבד למבנה, ואדם אחד נפגע קל משאיפת עשן.

גורם צבאי מסר כי להערכתו לא מדובר בהצתה. "לא ניתן לקבוע מה סיבת השריפה", אמר. "בשלב ראשוני לא נראה שמדובר בהצתה, למרות הפרסומים בכלי התקשורת הפלסטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully