וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר כשלוש שנים: נעצר מחבל שפצע בינוני שוטר בבנימין

15.8.2016 / 13:17

פלסטיני בן 21 מאזור בית לחם נעצר בפעילות משותפת של שב"כ, צה"ל והמשטרה. מחקירתו עלה כי הוא החליט לבצע פיגוע באותו היום, בשל רצונו לשים קץ לחייו. הוא דקר את השוטר בגבו בהתנחלות כיכר אדם

צילום: עומר מירון, עריכה: יותם בן-דוד ושניר דבוש

מוחמד יונס עלי אבו חנק, בן 21 מהכפר עבידיה שבאזור בית לחם, נעצר לאחרונה בחשד שביצע את פיגוע הדקירה בכיכר אדם שמצפון לירושלים בחודש דצמבר 2013, שבו נפצע שוטר באורח בינוני - כך הותר היום (שני) לפרסום. אבו חנק נעצר בפעילות משותפת של שב"כ, צה"ל ומשטרת מחוז ש"י. כתב אישום צפוי להיות מוגש בזמן הקרוב.

מחקירתו בשב"כ עלה כי ביום הפיגוע, אבו חנק החליט לבצע פיגוע, בשל רצונו לשים קץ לחייו. עוד עלה בחקירה כי ביום הפיגוע הוא רכש סכין מטבח, שאותה הסתיר במעיל שלבש. לאחר מכן, עלה על מונית מרמאללה לכיוון בית לחם, על מנת לבחור מטרה אקראית לפיגוע.

עוד בוואלה! NEWS:
כוחות הביטחון הרסו את בית המחבל שרצח את הנערה הלל יפה אריאל
סוכל פיגוע בשומרון: חיילת נפצעה קל מאוד בהשתלטות על מחבלת
"רציתי להתפוצץ באוטובוס אבל היו עליו ילדים רבים": חקירת המחבל נחשפת

פיגוע דקירה באיש ביטחון בצומת אדם באזור בנימין, דצמבר 2013. נועם מושקוביץ
"שב"כ ימשיך לפעול למיצוי הדין". סריקות בזירת הפיגוע, דצמבר 2013/נועם מושקוביץ

כאשר הבחין בשוטר רמי רביד בן ה-41 עומד על הכביש, בכיכר הסמוכה לכפר ג'בע, ירד החשוד מהמונית, התקרב לעבר השוטר ודקר אותו דקירה אחת בגבו. לאחר מכן נמלט מהמקום. רביד אושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים, ונזקק להנשמה במשך פחות מיממה.

מהשב"כ נמסר כי "שירות הביטחון הכללי ימשיך לפעול, בכל האמצעים שברשותו, לסיכול פיגועים ולמיצוי הדין עם מפגעים, גם בחלוף זמן מביצוע הפיגוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully