וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר שנדקר בבנימין התעורר; אחיו: "קרה נס גדול"

24.12.2013 / 12:30

רמי רביד בן ה-41, שנדקר אתמול על ידי פלסטיני בגבו ביישוב אדם, שב לנשום בכוחות עצמו. אחיו סיפר כי משפחתו אופטימית: "איבדנו את הראש אבל עכשיו הכול בסדר"

צילום: עומר מירון, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

השוטר שנדקר אתמול על ידי פלסטיני בהתנחלות אדם שבבנימין התעורר מהרדמתו, נותק ממכונת ההנשמה ושב לנשום בכוחות עצמו. השוטר, רמי רביד בן 41, עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק בירושלים, ומצבו עדיין מוגדר בינוני.

שוטר בן 41 נדקר בגבו בבנימין ונפצע בינוני

אחיו של רביד, ג'קי רביזדה, סיפר לוואלה! על השתלשלות האירועים. "דבר ראשון הוא התקשר לגרושתו ואמר לה שתשמור על הילדים. זה כבר היה נשמע טראומתי. אני הייתי במשמרת מתוקף תפקידי כמפקד תחנת הכבאות בגבעת זאב, ושמעתי את הדיווח על שוטר שנדקר", סיפר האח. "ישר התקשרתי אליו. הוא ענה לי, אמר לי שדקרו אותי בגב. הייתי בהלם, עזבתי את הכול וטסתי לבית חולים. כשהגעתי הוא כבר היה בחדר ניתוח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא לא חשש, רק כאב לו". רביד וילדיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רביזדה סיפר כי שוחח עם אחיו כשהיה בדרכו לבית החולים. "הוא סיפר לי שכואב לו. הוא לא חשש, רק כאב לו. הוא היה צלול ודיבר לעניין, הוא אמר לי שהוא היה באמצע פעילות ודקרו אותו בגב". האח סיפר כי עבר עליו ועל משפחו לילה קשה ומלא באי-ודאות. "הרופאים והצוות הרפואי היו יוצאים מן הכלל. עדכנו אותנו בכל התפתחות קטנה", הדגיש. "הכליה שלו נפגעה בדקירה ונאלצו להוציא אותה. יש לו סדק באחת החוליות ווריד מרכזי שנפגע, ולכן היו צריכים לנתח אותו".

"ברוך השם אנחנו אופטימיים", ציין רביזדה. "הוא התעורר, מדבר וצוחק. בשעה האחרונה ניתקו אותו ממכשירי ההנשמה. אנו מרגישים שקרה נס גדול. כמובן שהיינו בלחץ, איבדנו את הראש אבל עכשיו הכול בסדר".

מחקירת האירוע עולה כי רביד עמד אתמול בשעות אחר הצהריים בכיכר ביישוב, ולפתע הגיח מאחוריו פלסטיני, דקר אותו בגבו ונמלט מהמקום. כוחות משטרה פתחו בסריקות באזור. כמו כן, מסוק הועלה לאוויר על מנת לאתר את החשוד באחד הכפרים באזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פיגוע דקירה באיש ביטחון בצומת אדם באזור בנימין, דצמבר 2013. נועם מושקוביץ
זירת הדקירה בכיכר באדם, אתמול/נועם מושקוביץ

שר הכלכלה נפתלי בנט התייחס אמש לאירוע, ואמר: "אנחנו ממשיכים בתהליך המדיני כאילו אין טרור, והפלסטינים ממשיכים בטרור כאילו אין תהליך מדיני". לדבריו, הטענה כאילו הרשות הפלסטינית אינה קשורה לפיגועים "מתפוצצת לנו בפנים מדי יום".

יו"ר מועצת יש"ע וראש המועצה האזורית מטה בנימין, אבי רואה, קרא לתושבי המועצה להגיע לעצרת מחאה שהתקיימה אמש בכיכר אדם, "על מנת למחות בקול רם על העלייה המתמדת באירועי הטרור, ועל המשך המו"מ המדיני למרות הטרור".

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully