וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל פיגוע בשומרון: חיילת נפצעה קל מאוד בהשתלטות על מחבלת

14.8.2016 / 0:07

מפרטים ראשוניים עולה כי המחבלת הגיעה למחסום שקד עם רכב, יצאה ממנו עם סכין שלופה וניסתה לדקור חיילים במקום. במהלך ניסיון ההשתלטות נפצעה באורח קל מאוד אחת החיילות במקום והמחבלת נעצרה

כוחות צה"ל באזור יהודה ושומרון, ינואר 2016. מתן פורטנוי, דובר צה"ל
חיילים השתלטו על המחבלת/דובר צה"ל, מתן פורטנוי

מחבלת ניסתה לבצע אמש (ראשון) פיגוע דקירה במחסום שקד שבשומרון, וחיילת נפצעה באורח קל מאוד בעת שניסתה להשתלט עליה. המחבלת הגיעה למחסום ברכב, יצאה ממנו עם סכין שלופה וניסתה לדקור חיילים. החיילים הצליחו להשתלט עליה ולעצור אותה אך אחת מהם נפגעה בכתפה, ככל הנראה מהסכין שאחזה המחבלת.

ביום חמישי האחרון נפצע באורח בינוני צעיר בן 26 באורח קל-בינוני בפיגוע דקירה בסמוך לשכונת א-טור שבירושלים. הצעיר, ככל הנראה בחור ישיבה, נפגע בפלג גופו העליון באמצעות מברג על ידי פלסטיני שנמלט מהמקום. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים בהכרה מלאה.

מבירור ראשוני של המשטרה עולה כי הצעיר יצא מבית העלמין בהר הזיתים והלך לכיוון אזור של הסעות אוטובוסים. הוא עלה על אוטובוס הסעה שנסע כמה מטרים עד שהגיע לעמדת המשטרה ומשמר הגבול הנמצאת סמוך לבית החושן, ירד מהאוטובוס ודיווח לשוטרים וללוחמים במקום על האירוע. הם העניקו לו טיפול ראשונים, והזעיקו את מד"א. במקביל הוזעקו כוחות משטרה נוספים שהחלו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
הלך הסולטן אצל הצאר: הפיוס בין פוטין לארדואן עוד יושיע את סוריה
פקחי עיריית לוד קנסו תושב ערבי שפתח את החנות שלו בערב ט' באב
ברכבת, בצה"ל ובכלא: עלייה של 66% באירועי אלימות ופגיעה בלה"טבים ב-2016

(עדכון ראשון: 20:29)

  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully