וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג תחת השפעת הרואין ומואשם שהרג שתי נשים ופעוטה בפוריידיס

14.8.2016 / 12:27

כמאל דיאב מואשם בשלוש עבירות הריגה, חציית צומת באור אדום וגרימת חבלה בתאונה שאירעה לפני כשבועיים ובה נהרגו שתי אחיות ובתה של אחת מהן. "היה ישנוני ובקושי החזיק את עיניו פקוחות", נכתב בדוח המשטרתי. הפרקליטות הגישה בקשה למעצרו עד תום ההליכים

צילום: ערן גילווארג, עריכה: שניר דבוש

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נהג המשאית כמאל דיאב בגין שלוש עבירות הריגה, נהיגה תחת השפעת סמים, חציית צומת באור אדום וגרימת חבלה של ממש. דיאב, בן 62, עבר באור אדום בצומת פוריידיס לפני כשבועיים וגרם למותן של שתי אחיות ושל בתה של אחת מהן, לאחר שהשתמש בהרואין. הפרקליטות הגישה בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

מבקשת המעצר עולה כי ניכר היה שדיאב תחת השפעת סמים לפי תגובותיו בזירה. "היה ישנוני מאוד ובקושי החזיק את עצמו. העיניים שלו נסגרו ונראה היה כי קשה לו להחזיק אותם פקוחות", נכתב בדוח המשטרתי.

מעובדות כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ענאן גאנם, עולה כי ב-3 באוגוסט בסביבות השעה 00:45 נהג דיאב במשאית בכביש 4 מכיוון דרום לצפון. באותה העת בכביש 70 נהג רמזי אשקר בכלי רכב פרטי כשלצידו ישב סעיד נעים, במושב האחורי מצד שמאל ישבה אנג'ליק נעים, בצד ימין ישבה אולגה אשקר וביניהן בכיסא בטיחות ישבה פעוטה, קלואי בת השנה ושמונה חודשים, בתה של המנוחה נעים. רמזי עצר את הרכב בצומת, הראשון לפני הרמזור בנתיב נסיעה ישר, והמתין עד שהאור ברמזור יתחלף לירוק.

לקריאה נוספת:
102 עבירות תעבורה: הוארך מעצר נהג המשאית שחשוד בהריגת 3 נשים
"הן חזרו מחתונה, לא מעכלים": נהג המשאית חשוד שנהג תחת השפעת סמים
"שימוש בסמים, צלקת לחיים": מחאת משפחות ההרוגות נגד הנהג הדורס

הארכת מעצרו של נהג המשאית שהיה מעורב בתאונה בצומת פורדיס – בה נהרגו שלוש נשים. שלומי גבאי
השתמש בהרואין לפני התאונה. דיאב/שלומי גבאי

דיאב נהג במשאית לכיוון הצומת עם כביש 70 בסמוך לכניסה ליישוב פוריידיס. לפי כתב האישום, הוא נסע כשבגופו סמים מסוג הרואין ובמהירות בלתי סבירה. כשהגיע לאזור הצומת המשיך בנסיעה רציפה – חרף העובדה שהבחין ברמזור אדום בכיוון נסיעתו. הוא חצה את הצומת באור אדום ופגע עם חזית המשאית ברכב הפרטי, שנכנס לצומת לאחר שהאור ברמזור בדרכו התחלף לירוק.

בעקבות התאונה נהדף הרכב הפרטי למסלול הנגדי והסתובב. תוך כדי תנועה הועפה אשקר מן הרכב והוטלה על הכביש. הרכב הנפגע נעצר רק לאחר שפגע בחומה הנמצאת בצד הימני של המסלול הנגדי בכביש. הנאשם, שלא בלם את המשאית, המשיך בנסיעה ונעצר במרחק של כ-180 מטר ממקום ההתנגשות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאות נוצרים, מוסלמים ויהודים נכחו בטקס האשכבה של ההרוגות בתאונה הקטלנית בכביש. מערכת וואלה! NEWS
נהג המשאית חצה את הצומת באור אדום. זירת התאונה, לפני כשבועיים/מערכת וואלה! NEWS

הנהג רמזי נפצע באורח קשה. נגרמו לו פגיעות ראש, פגיעת חזה קשה ושברים. הנוסע סעיד נפצע באורח בינוני בראשו ונגרמו לו שברים בעצמות הפנים ובאף. נכון למועד הגשת כתב האישום השניים עדיין מאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה.

התובע עו"ד גנאם אמר עם הגשת כתב האישום: "זהו מקרה חמור. אנחנו מקווים שזה יהווה תמרור אזהרה בפני הנהג הבא שיחשוב לעבור באור אדום". הסנגור עו"ד מוחמד סביחאת אמר: "נעיין בחומר ונלמד את כתב האישום. הנהג מצטער על מה שקרה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת הקורבנות הועפה מן הרכב לאחר ההתנגשות. אשקר, נעים ובתה קלואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרוב משפחה של ההרוגות הגיע לבית המשפט עם תמונות הקורבנות. "נמשיך להילחם בנגע האלימות בכבישים. היום הוגש כתב אישום חמור. אנחנו מדינת חוק ואנחנו סומכים על בית המשפט שיגיד את דברו. מקווים משבית המשפט יעתר לבקשת התביעה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. נמשיך לבוא לכל הדיונים ונעקוב אחרי המשפט".

בדיון שנערך ימים לאחר התאונה הקטלנית התברר כי לנאשם 102 עבירות תעבורה, אולם לא היה מעורב בתאונות בעבר. תוצאות בדיקת המעבדה של דמו הראו עקבות סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully