וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שימוש בסמים, צלקת לחיים": מחאת משפחות ההרוגות נגד הנהג הדורס

שלומי גבאי

8.8.2016 / 11:02

כמאל דיאב, נהג המשאית החשוד בהריגת שלוש בנות משפחה ובהן פעוטה, הובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בחדרה תחת אבטחה כבדה מחשש לעימותים עם משפחת הקורבנות. מחוץ לדיון הפגינו כ-30 מבני משפחתן. מעצרו הוארך ב-3 ימים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

כ-30 מבני משפחת הקורבנות שנהרגו בשבוע שעבר בתאונה הקטלנית בצומת פוריידיס הגיעו להפגין מחוץ לבית משפט השלום בחדרה, שם התקיים היום (שני) דיון בעניינו של נהג המשאית, כמאל דיאב, שגרם לתאונה. בני המשפחה הגיעו כשלגופם חולצות לבנות עם תמונת ההרוגות, שתי אחיות ובתה של אחת מהן, אולגה אשקר, אנג'ליק נעים וקלואי בת השנתיים. בשל מצוקת מקום אפשרו רק לבני משפחה מקרבה ראשונה להיכנס לדיון, והיתר מפגינים בחוץ. על השלטים שהחזיקו נכתב, בין השאר: "צלקת לחיים, שימוש בסמים, ארבעה יתומים", "די לרצח בכבישים" ו"מאסר עולם לסטלניפ" .

בית המשפט הורה להאריך בשלושה ימים את מעצרו של הנהג, שהובא לבית המשפט תחת אבטחה כבדה של לוחמי יחידת "נחשון" ושוטרי יס"מ מחשש שבני המשפחה ינסו לפגוע בו.

עוד בנושא:
102 עבירות תעבורה: הוארך מעצר נהג המשאית שחשוד בהריגת 2 נשים ופעוטה
"משוגע אחד גדע חיים שלמים": ההרוגות בתאונה בכביש 4 הובאו למנוחות
תיעוד: פחות משבוע אחרי התאונה בפוריידיס - רכב שוב חוצה באדום

הארכת מעצר לנהג המשאית כמאל דיאב, שהיה מעורב בתאונת הדרכים בצומת פוריידיס, בימ"ש השלום חדרה. אוגוסט 2016. שלומי גבאי
בני המשפחה מפגינים מחוץ לבית המשפט, היום/שלומי גבאי

בדיון אמר נציג המשטרה כי הוכח מעל לכל ספק שהנהג חצה את הצומת ברמזור אדום. הוא הוסיף כי אחד מבני המשפחה, שנהג ברכב הפרטי, עדיין מאושפז במצב קשה מאוד בבית החולים רמב"ם בחיפה ולא ניתן לגבות ממנו עדות.

השופט אמיר סלאמה קבע כי קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את המיוחס לו וכי על המשטרה להמשיך בחקירה כשהחשוד נתון במעצר, זאת בשל החשש לשיבוש החקירה והמסוכנות שעולה מהחשוד.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
הארכת מעצר לנהג המשאית כמאל דיאב, שהיה מעורב בתאונת הדרכים בצומת פוריידיס, בימ"ש השלום חדרה. אוגוסט 2016. שלומי גבאי
אין ספק שחצה את הצומת באדום. דיאב/שלומי גבאי

דיאב חשוד שחצה את הצומת המרכזי ופגע ברכב הפרטי שבו נסעו שלוש הקורבנות. בנוסף, הוא חשוד בנהיגה תחת השפעת סמים. בדיון ביום שישי התברר כי לדיאב, בן 62, 102 עבירות תעבורה, אולם הוא לא היה מעורב בתאונות בעבר. כמו כן, עולה כי תוצאות בדיקת המעבדה של דמו הראו עקבות סמים.

ביום רביעי נערך לשלוש הנשים טקס אשכבה בכנסיית סנט ג'ורג' ביפו, העיר שבה התגוררו, בהשתתפות כ-400 בני אדם, בהם נוצרים, מוסלמים ויהודים שהגיעו לחלוק להן כבוד אחרון. אשקר הותירה אחריה שלוש בנות ובעל, שנפצע באורח קשה מאוד בתאונה. נעים הותירה אחריה בעל, אחיו של בעלה של אשקר, וילדה בת חמש. הבעל נפצע גם הוא באורח בינוני.

הארכת מעצר לנהג המשאית כמאל דיאב, שהיה מעורב בתאונת הדרכים בצומת פוריידיס, בימ"ש השלום חדרה. אוגוסט 2016. שלומי גבאי
אבטחה כבדה בבית המשפט. בית משפט השלום בחדרה/שלומי גבאי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully