וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

102 עבירות תעבורה: הוארך מעצר נהג המשאית שחשוד בהריגת 3 נשים

5.8.2016 / 16:00

מעצרו של כמאל דיאב, בן 62, הוארך עד יום שני. בדיון בבית משפט השלום בחיפה הוצגו תוצאות בדיקת המעבדה של דמו, שהראו עקבות סמים. בתאונה בפוריידיס נהרגו שתי אחיות, אולגה אשקר ואנג'ליק נעים, ובתה בת השנתיים קלואי

צילום: דוברות מד"א, שלומי גבאי וערן גילווארג, עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שישי) את מעצרו של כמאל דיאב, נהג המשאית שגרם לתאונה הקטלנית בצומת פוריידיס, עד יום שני. בתאונה נהרגו שתי אחיות ובתה של אחת מהן, אולגה אשקר, אנג'ליק נעים וקלואי בת השנתיים. דיאב חשוד בהריגתן וכן בנהיגה תחת השפעת סמים. בתיעוד ממצלמות הצומת ניתן לראות כי המשאית חצתה באור אדום, ופגעה במכונית שבה נסעו.

בדיון היום התברר כי לדיאב, בן 62, 102 עבירות תעבורה, אולם הוא לא היה מעורב בתאונות בעבר. כמו כן, עולה כי תוצאות בדיקת המעבדה של דמו הראו עקבות סמים. לנוכח ראיות אלו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים, אך השופט ערן קוטון קבע כי הוא יישאר במעצר רק עוד ארבעה ימים.

שלשום נערך לשלוש הנשים טקס אשכבה בכנסיית סנט ג'ורג' ביפו, העיר שבה התגוררו, בהשתתפות כ-400 בני אדם, בהם נוצרים, מוסלמים ויהודים שהגיעו לחלוק להן כבוד אחרון. אשקר הותירה אחריה שלוש בנות ובעל, שנפצע באורח קשה מאוד בתאונה ומאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
שר הבריאות מאיים: "יוניליוור שיקרה - נשקול להסיר את רישיונה"
הורים לחמישה מגוש עציון חשודים בהתעללות קשה בילדיהם
בהלה בשוק הכרמל בתל אביב: לוקה בנפשו רץ עם סכין וגרם למנוסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרוגות התאונה: אולגה, אנג'ליק וקלואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

נעים הותירה אחריה בעל, אחיו של בעלה של אשקר, וילדה בת חמש. הבעל, שנפצע גם הוא באורח בינוני, מאושפז גם הוא בבית החולים רמב"ם. מבית החולים נמסר נמסר כי אתמול הוא התבשר, יחד עם עובדת סוציאלית, קרובי משפחה וכומר, על מות אשתו ובתו. רופאיו לא אישרו לו לצאת להלוויה.

"הספקנו עוד לחגוג עם המשפחות אתמול את חגיגות החינה לקראת החתונה של בן הדוד מרוואן", סיפר אליאס בשאראת, חבר קרוב של המשפחה. "בסביבות 1:00 בלילה המשפחות עשו את דרכן חזרה למרכז, חבל שמשוגע אחד שנכנס לתוך צומת גדע חיים שלמים. נקיים את טקס החתונה בימים הקרובים רק בטקס צנוע בכנסייה. אין מקום עכשיו לחגיגות, שירים וריקודים, זה אבל גדול".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הארכת מעצרו של נהג המשאית שהיה מעורב בתאונה בצומת פורדיס – בה נהרגו שלוש נשים. שלומי גבאי
102 עבירות תנועה. דיאב/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully