וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בשוק הכרמל בתל אביב: לוקה בנפשו רץ עם סכין וגרם למנוסה

5.8.2016 / 14:53

קונים בשוק המרכזי בעיר נמלטו מהמקום מחשש לפיגוע, לאחר שאדם המוכר לגורמי הרפואה רץ עם סכין במקום. שוטרים ואזרחים השתלטו עליו, והתברר כי לא מדובר במחבל. שתי נשים לקו בחרדה

אירוע פלילי שעורר בהלה בשוק הכרמל בתל אביב, אוגוסט 2016. גל סלונימסקי, ספק 500
ניידות בזמן האירוע סמוך לשוק הכרמל בתל אביב/ספק 500, גל סלונימסקי

אדם הלוקה בנפשו גרם בשעות הצהריים לבהלה המונית בשוק הכרמל בתל אביב לאחר שרץ עם סכין. רבים חששו שמדובר במחבל והחלו להימלט מהמקום. כוחות גדולים של משטרה וצוותי מד"א הגיעו למקום. שוטרים ואזרחים השתלטו על האיש, ואז התברר כי לא מדובר במחבל. במקום שתי נפגעות חרדה, והלוקה בנפשו, המוכר לגורמי הרפואה, נעצר.

למייל האדום של וואלה! NEWS הגיעו דיווחים על בהלה רבה במקום. "מאות אנשים רצו מכיוון השוק לדיזנגוף סנטר וצעקו 'פיגוע'", דיווח אחד הגולשים.

בשבוע שעבר פונה טרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון מאלפי נוסעים ואנשי צוות, לאחר שילד שנכח במקום זיהה אדם חשוד והחל לצעוק "מחבל, מחבל". מאבטחי נמל התעופה נאלצו לבצע פינוי מהיר של הנוסעים מהטרמינל באחד הימים העמוסים של הקיץ. רק לאחר בדיקה, התברר כי האיש שחשד בו הילד הוא נוסע תמים.

עוד בוואלה! NEWS:
שר הבריאות מאיים: "יוניליוור שיקרה - נשקול להסיר את רישיונה"
תיעוד פגע וברח בנתניה: נהג רכב גנוב עבר באדום, בן 17 נהרג
הורים לחמישה מגוש עציון חשודים בהתעללות קשה בילדיהם

אירוע פלילי שעורר בהלה בשוק הכרמל בתל אביב, אוגוסט 2016. גל סלונימסקי, ספק 500
זירת האירוע/ספק 500, גל סלונימסקי

קצת לפני השעה חמש בערב, כשהטרמינל היה מלא בעשרות אלפי נוסעים שעמדו בסמוך לעמדות הצ'ק אין, זיהה ילד שעמד בתור לטיסה למדריד נוסע שנראה לו חשוד. הילד החל לצעוק, "מחבל, מחבל", וזה הספיק כדי ליצור במקום מהומה גדולה. אנשי האבטחה הסמויים נדרכו מיד, ברמקולים הוכרז על נוהל פינוי קהל ובתוך שניות הנוסעים, הדיילים והדיילות החלו להימלט מן האולם.

שלומי רובין, שנכח במקום, סיפר כי "אנשים השאירו את המזוודות והתחילו לדחוף בניסיון לברוח. בת זוגי נפלה ואנשים דרכו עליה בדרך החוצה. היא נחבלה ברגל ונוצר לה פנס ליד העין". רק לאחר בדיקה של המאבטחים הוסר החשש לפיגוע והנוסעים הורשו לחזור לאולם הצ'ק אין. גורמים ברשות שדות התעופה אישרו כי בשל חשד לגבי אחד הנוסעים בוצע פינוי קהל. דובר רשות שדות התעופה עופר לפלר סירב להתייחס לאירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully