וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים לחמישה מגוש עציון חשודים בהתעללות קשה בילדיהם

5.8.2016 / 13:44

הרווחה דיווחה למשטרה על חשד להתעללות בחמישה ילדים בני 5 עד 13 – וההורים נעצרו. בחקירה הודו בני הזוג במעשים. המשטרה פשטה על ביתם ומצאה כלי ששימש את ההורים לפגיעה בילדיהם

אישה חרדית. באדיבות המצולמים
אישה חרדית/באדיבות המצולמים

הורים מאחד מיישובי גוש עציון נעצרו בחשד להתעללות קשה בילדיהם. משטרת מחוז ש"י קיבלה אתמול דיווח מגורמי רווחה, על התעללות קשה בחמישה ילדים – בני 5, 6, 11, 12 ו-13. שלושה מהילדים משותפים לבני הזוג, ושניים הם מנישואיו הקודמים של הבעל.

עם קבלת הדיווח הגיע צוות חקירה לבית המשפחה, והבחין בחבלות, חתכים וסימנים כחולים על גופם של הילדים. מעדות הילדים שנלקחה על ידי חוקר ילדים עלתה תמונה קשה מאוד של התעללות במהלך השנה האחרונה, וגם סימני פגיעה. הילדים הוצאו מבית הוריהם בצו חירום, ועדויות נלקחו גם מהמורים ומהשכנים, והם מחזקים את עדות הילדים.

השוטרים תפסו מספר כלים ששימשו את ההורים בפגיעה בילדיהם, ועצרו את האם. בחקירתה היא הודתה כי היא ובעלה ביצעו את המעשים לאורך שנים. הבעל נעצר היום עם שובו מחוץ לארץ, וגם הוא נחקר והודה במיוחס שלו.

עוד בוואלה! NEWS:
אליאב ניסה לסכל פיגוע - ונהרג: תיעוד בלעדי מהזירה בגוש עציון
מרדף אחרי חור קליע: קרב המוחות של הנח"ל עם הרוצח של הרב מרק
שר הבריאות מאיים: "יוניליוור שיקרה - נשקול להסיר את רישיונה"

אב ל-7 בן 39 נעצר בצפת בחשד שאנס קטינים מאז שהיה נער

אתמול נעצר בצפת שליח חב"ד לשעבר בן 39, אב לשבעה, בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בילדות ובילדים, בני משפחתו ואחרים. החשוד, במקור תושב יישוב באזור ראשון לציון, שהה מחוץ לישראל עד לפני חצי שנה, ולפי החשד תקף את קורבנותיו החל מהתקופה שהיה נער צעיר ועד לשנים האחרונות, בארץ ובחו"ל.

החשוד פעל בכמה מדינות בעולם – בעיקר ברוסיה ובמזרח אסיה. לפני מספר חודשים הוא שב לארץ והתגורר בבית בני משפחתו בצפת. לפני כמה ימים הגיע מידע למשטרה על החשדות נגדו, והחוקרים החלו לאסוף עדויות. בין היתר הם תשאלו בעזרת חוקרי ילדים חלק מהקורבנות.

המשטרה מייחסת לו שורה של עבירות, בהן אונס קטינה מתחת לגיל 14 במשפחה, מעשה סדום בקטין במשפחה, התעללות בקטין ועבירות נוספות. מעצרו הוארך הבוקר בעשרה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully