וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת פגע וברח בנתניה: נהג רכב גנוב עבר באדום, בן 17 נהרג

5.8.2016 / 14:10

פרמדיקים קבעו בזירת התאונה את מותו של שלו ביטון מכפר יונה. נהג הרכב החשוד שנגנב נמלט רגלית מהמקום. המשטרה עורכת חיפושים אחריו. מצלמות הצומת תיעדו את התאונה המחריד

צילום: עיריית נתניה
צעיר כבן 20 נהרג בתאונת דרכים בנתניה, 5 באוגוסט 2016. מד"א
מותו של הצעיר נקבע בזירה/מד"א

נער בן 17 נהרג הלילה (שישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בפינת הרחובות הרצל ודרך פתח תקווה בנתניה. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו בזירה של שלו ביטון, תושב כפר יונה. בחקירת המשטרה עלה חשד כי נהג הרכב הפוגע, שעבר ברמזור אדום ונמלט מהזירה, גנב את המכונית לפני התאונה.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, בין חזית של אחת המכוניות לצד של השנייה", סיפר דוד שוסמן, פרמדיק מד"א שהוזעק לזירה. "צעיר שהיה ברכב נפגע בצדו ונמצא שכוב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא אף סבל מפציעה רב מערכתית קשה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

התאונה אירעה סמוך לשעה 4:30 לפנות בוקר. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו בשני כלי הרכב המעורבים בתאונה, שבאחד מהם נמצא ההרוג. מבדיקה עלה כי הרכב עבר ברמזור אדום, פגע ברכב שעבר בצומת וגרם לפגיעה הקטלנית. הנהג נמלט ומשעות הלילה עורכת המשטרה חיפושים אחריו.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
קצב "לא הכיר בעבירות המין" – אז למה המליצה הרשות לשיקום האסיר לשחררו?
תבעה את העירייה בגלל תחנת אוטובוס מצחינה - וזכתה בשקל אחד
אובמה: "צה"ל מודה שהסכם הגרעין עובד ושינה את כללי המשחק"

צעיר כבן 20 נהרג בתאונת דרכים בנתניה, 5 באוגוסט 2016. מד"א
תאונה בין שתי מכוניות/מד"א

בתוך כך, המשטרה ממשיכה בחיפושים אחר נהג רכב שפגע אתמול סמוך לשעה 20:00 בפעוט כבן שנתיים וחצי במתחם חוצות אלונים שבמועצה האזורית קריית טבעון. הפעוט פונה במצב בינוני לבית חולים. במשטרה ביקשו את עזרת הציבור באיתור הנהג הפוגע ובבירור פרטי המקרה, ומסרו כי כל מי שיכול למסור פרטים על המקרה שיפנה למוקד 100 או לתחנת מגדל העמק בטלפון שמספרו 04-6447444.

כמו כן, הנהג החשוד בתאונה הקטלנית בצומת פוריידיס שלשום, יישאר במעצר שלושה ימים נוספים. בדיון בעניינו בבית המשפט התברר כי יש לו עבר של 102 עבירות תנועה, וכי הבדיקה לאחר התאונה מאשרת שהוא היה תחת השפעת סמים.

(עדכון ראשון 6:22)

שלו ביטון, שנהרג בתאונת "פגע וברח" בנתניה, אוגוסט 2016. פייסבוק, צילום מסך
שלו ביטון, שנהרג בתאונה/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully