וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבעה את העירייה בגלל תחנת אוטובוס מצחינה - וזכתה בשקל אחד

5.8.2016 / 0:30

עו"ד איריס פרחי-ניסים התלוננה לעיריית חולון על תחזוקה לקויה של תחנת האוטובוס, אך נענתה בזלזול. לאחר חודשים אחדים החליטה לתבוע את העירייה בגין תחזוקה לקויה ואי מענה במוקד העירוני. "היה לי חשוב להעביר מסר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צחנה של שתן וצואה, זה מצב נורא ואיום". תחנת האוטובוס בחולון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית המשפט לתביעות קטנות פסק לטובתה של עורכת דין תושבת חולון, שדרשה מהעירייה לפצות אותה בסכום של שקל אחד - משום שהאחרונה לא טיפלה בתחנת האוטובוס המוזנחת והמלוכלכת שבה היא ממתינה בכל בוקר בדרכה לעבודה. עו"ד איריס פרחי-ניסים עשתה את המעשה יוצא הדופן, לאחר שלא קיבלה מענה לפנייתה מהמוקד העירוני.

"כתושבת חולון אני פוקדת את תחנת האוטובוס, שממוקמת ליד פארק ימית 2000, באופן סדיר מדי יום. תארו לכם מצב שבו בכל יום כל הנוסעים צריכים להמתין לקו האוטובוס ולסבול את הצחנה מהשתן והצואה של בעלי החיים באזור. זה מצב נורא איום, ממש בלתי נסבל", תיארה פרחי-ניסים.

לאחר שפנתה אל העירייה בנושא, סיפרה פרחי-ניסים שנענתה בזלזול בה ובפנייתה. "כשראיתי שעוברים חודשים והמצב לא משתנה, אלא רק מחמיר, פניתי אל המוקד העירוני והם פשוט זלזלו בי", אמרה. "לכן החלטתי לתבוע את עיריית חולון בבית המשפט לתביעות קטנות".

עוד בוואלה! NEWS:
דוח: ליקויים במחקר הקושר בין זיהום לסרטן במפרץ חיפה
המטפלת החשודה בקשירת קשישה לגדר בבני ברק עוכבה לחקירה
עם כאפייה בקמפוס: "תמיד אומרים לי 'תראה מה העם שלך עושה'"

"לא יכול להיות שהעירייה מצפצפת על תושביה"

בנוגע לסכום הפיצויים החריג, אמרה פרחי-ניסים כי לא הכסף היה חשוב, אלא העיקרון. "היה חשוב לי להעביר מסר. לא מעניינים אותי הפיצויים, הכסף הוא שולי פה, אפילו אגרת המשפט הייתה יקרה יותר מהפיצויים", אמרה. "רציתי להעמיד את עיריית חולון במקום – לא יכול להיות מצב שבו העירייה מצפצפת על תושבי העיר". השופטת נאוה ברורמן קיבלה את תביעתה וקבעה כי העירייה התרשלה בתפקידה ועליה לפצות את התובעת במלוא הסכום שתבעה – שקל אחד.

פרחי-ניסים סיפרה כי קיבלה תגובות חמות מנוסעי התחנה בשל תביעתה. "נוסעים רבים ניגשו אליי ואמרו כל הכבוד על האומץ לצאת נגד המערכת", אמרה. "מי שמכיר אותי, יודע שבמשך כל 14 השנים שבהן אני עורכת דין, אני מנסה לעזור ולסייע לאזרח הקטן להילחם בעוולות ובחוסר צדק".

(עדכון ראשון: 20:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully