וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטפלת החשודה בקשירת קשישה לגדר בבני ברק עוכבה לחקירה

המשטרה הצליחה לאתר את המטפלת ואת הקשישה בעקבות פוסט שהופץ בפייסבוק. על פי הדיווח, המטפלת הותירה את האישה קשורה לגדר ליד קניון אילון בזמן שהלכה לקנות נעליים. המשטרה בקשר עם המשפחה ועם רשויות הרווחה

מטפלת קשרה חולת אלצהיימר לשער סמוך לקניון איילון, בני ברק. אוגוסט 2016. פייסבוק, אתר רשמי
תיעוד הקשישה בסמוך לקניון/אתר רשמי, פייסבוק

המטפלת החשודה כי קשרה השבוע קשישה לגדר בסמוך לקניון איילון בבני ברק עוכבה היום (חמישי) לחקירה ושוחררה לאחר שעות אחדות. מהמשטרה נמסר כי הקשישה והמטפלת אותרו בסיוע גורמי רווחה וכי הארגון עומד בקשר רציף עם בני המשפחה.

ביום שלישי תועדה הקשישה קשורה, לאחר שככל הנראה הושארה במקום בידי המטפלת הזרה שלה. דיקלה כהן עמרם, שצילמה את האישה והעלתה את התמונה לעמוד הפייסבוק שלה בניסיון להגיע למשפחתה, סיפרה כי היא הצליחה לאתר את המטפלת והאחרונה הודתה שהיא אכן השאירה את האישה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
פרשת "הסיוע ההומניטרי": כך הפכו סלי מזון של נזקקים - למנהרות טרור
תושבי קריית מלאכי זועמים על דחיית בקשת קצב: "יום עצוב למדינה"
כוננות בפריז: חשד שמבקש מקלט אפגני מתכנן פיגוע בעיר

מטפלת קשרה חולת אלצהיימר לשער סמוך לקניון איילון, בני ברק. אוגוסט 2016. ספק 500
תיעוד של השתיים כפי שפורסם אתמול/ספק 500

"הלכתי לכיוון חנות 'מקס סטוק' ברחוב ששת הימים וראיתי אישה בכיסא גלגלים. לא ראיתי שהיא קשורה, רק שהיא צמודה לגדר, וחשבתי שהיא מחכה למישהו שחונה. את לא חושבת בהתחלה שזו סיטואציה של הזנחה", סיפרה כהן עמרם בשיחה עם וואלה! NEWS. "אני חוזרת מהקניות, ורואה שהגברת עדין שם. ניגשתי אליה, היא הייתה אדומה מאוד, מזיעה. שאלתי אם הכול בסדר, היא בקושי תקשרה, רציתי להביא לה לשתות כי היא מאוד מבוגרת, ראיתי שאין עם מי לדבר. היא הייתה שם כמעט 40 דקות".


יו"ר שדולת הגמלאים, ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני), התייחס לעיכוב ואמר: "חובה למצות את הדין ולהרחיק את מי שמתאכזר כך לחסרי ישע. מעבר למקרה הספציפי גם המדינה צריכה לשאול עצמה איך נכשלה כל כך בהגנה על חסרי הישע. הסיעוד הוא החצר האחורית של החברה- פשוט שטח הפקר שלמדינה אין באמת מושג מה קורה בו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully