וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 דקות בחום: "מטפלת זרה קשרה קשישה לגדר בזמן שעשתה קניות"

3.8.2016 / 19:00

עוברת אורח הבחינה באישה קשורה בסמוך לקניון איילון בבני ברק ופרסמה על כך פוסט בפייסבוק, בתקווה שמשפחתה תזהה את הקשישה ותפטר את העובדת. "היא הייתה אדומה, מזיעה ובקושי תקשרה", סיפרה. המשטרה: "אירוע חמור של פגיעה בחסר ישע"

מטפלת קשרה חולת אלצהיימר לשער סמוך לקניון איילון, בני ברק. אוגוסט 2016. פייסבוק, אתר רשמי
"רציתי להביא לה לשתות, ולא היה עם מי לדבר"/אתר רשמי, פייסבוק

אישה מבוגרת בכיסא גלגלים תועדה אתמול (שלישי) קשורה לגדר בסמוך לקניון אילון שבבני ברק, לאחר שככל הנראה הושארה במקום בידי המטפלת הזרה שלה. דיקלה כהן עמרם, שצילמה את האישה והעלתה את התמונה לעמוד הפייסבוק שלה בניסיון להגיע למשפחתה, סיפרה כי היא הצליחה לאתר את המטפלת והאחרונה הודתה שהיא אכן השאירה את האישה.

"הלכתי לכיוון חנות 'מקס סטוק' ברחוב ששת הימים וראיתי אישה בכיסא גלגלים. לא ראיתי שהיא קשורה, רק שהיא צמודה לגדר, וחשבתי שהיא מחכה למישהו שחונה. את לא חושבת בהתחלה שזו סיטואציה של הזנחה", סיפרה כהן עמרם בשיחה עם וואלה! NEWS. "אני חוזרת מהקניות, ורואה שהגברת עדין שם. ניגשתי אליה, היא הייתה אדומה מאוד, מזיעה. שאלתי אם הכול בסדר, היא בקושי תקשרה, רציתי להביא לה לשתות כי היא מאוד מבוגרת, ראיתי שאין עם מי לדבר. היא הייתה שם כמעט 40 דקות".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שביתות רעב ו"מצב חירום": תסיסה בקרב האסירים הפלסטינים בבתי הכלא
"את שייכת לבן כהן": העבריין שתקף מטופלת הואשם במעשה מגונה ואיומים
"האזרח צריך שלא יכתיבו לו במה לצפות": סערה במליאה

מטפלת קשרה חולת אלצהיימר לשער סמוך לקניון איילון, בני ברק. אוגוסט 2016. ספק 500
המטפלת והקשישה/ספק 500

בשלב זה, ניסתה לאתר את מי שאחראי לאישה. "התחלתי לשאול את המוכרים אם הם מכירים. פתאום אני רואה עובדת פיליפינית בחנות הספורט, אז אמרתי לעצמי שזה רק במקרה. שאלתי אנשים אם מישהו יודע, ואז קולטת את הפיליפינית מציצה מהחלון", סיפרה. "אמרתי 'של מי הגברת בחוץ?' ואז הפליפינית התנצלה, לקחה את הנעליים מהר ויצאה החוצה. ממש כעסתי עליה, אמרתי לה: 'לא משאירים ככה, חם עכשיו. את לא יכולה להשאיר אישה ככה. היא יצאה עם פרצוף מאוד כועס, צילמתי כמה שאני יכולה, בחטף".

בהתייחס לפוסט שהעלתה לפייסבוק, שבו נראית האישה בפנים גלויות, הבהירה: "פרסמתי ממקום טוב". "אני רוצה להגיע למשפחה, שידעו שככה מתנהגים לאימא שלהם. אני קוראת למשפחה שלה, בבקשה, אם הם מזהים, שיעצרו את המטפלת הזאת ויפטרו אותה. הם לא יכולים להשאיר אותה ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

המשטרה: "מנסים לאתר את החשודה"

יו"ר שדולת הקשישים בכנסת, ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני), התייחס לנושא ואמר: "אם ככה העובדת דואגת לקשישה מחוץ, לבית אני מפחד לחשוב מה קורה בתוכו. לקשור בחוסר אונים ובחום כזה קשישה חסרת ישע שאין לה יכולת להתנגד, ולצאת לסיבוב שופינג במזגן, זו התאכזרות מהסוג הכי גרוע שיש. חייבים למצות עם העובדת ועם חברת הסיעוד שלה את הדין. הגיע הזמן שהמוסד לביטוח לאומי יתחיל לפקח ולעשות סדר בשדה ההפקר של מטפלי הסיעוד".

ח"כ נחמן שי (המחנה הציוני) התייחס אף הוא למקרה ופנה למפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב משה אדרי, בדרישה לחקור את קשירת הקשישה לגדר. "התרגלנו כבר למעשים מזעזעים בזירה הציבורית, אבל דבר כזה טרם היה. גם אם משפחתה של הקשישה תסלח למטפלת, אני מאמין שבהיבט הציבורי אי אפשר לעבור על סדר היום במקרה כזה. ראוי שהמשטרה תחקור את המטפלת ותעמידה לדין על רשלנות והזנחה בטיפול", כתב שי בפנייתו.

מהמשטרה נמסר: "לאחר שתוכן הפוסט והתמונות הובאו לידיעתנו, נפתחה חקירה ואנו מנסים לאתר את זהותה של החשודה, שכן מדובר באירוע חמור של פגיעה בחסר ישע.
מי שיש בידו לסייע באיתור המעורבים מתבקש לפנות אלינו למוקד 100 של המשטרה".

(עדכון ראשון: 16:15)

  • עוד באותו נושא:
  • בני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully