וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פחות משבוע אחרי התאונה בפוריידיס - רכב שוב חוצה באדום

7.8.2016 / 18:29

בשבוע שעבר נהרגו שתי נשים ופעוטה בתאונה בכביש 4, כשנהג משאית לא ציית לרמזור אדום והתנגש ברכב פרטי. היום תועד מקרה דומה באותה הצומת ממש, בתאונה בה נפצעו קל 3 בני אדם

עריכה: אוהד פיטר

פחות משבוע לאחר התאונה הקטלנית בצומת פוריידיס – שוב רכב חוצה ברמזור אדום ופוגע ברכב אחר. שלושה בני אדם נפצעו באורח קל בתאונה.

בתאונה הקטלנית בה נהרגו שתי נשים ופעוטה ביום רביעי, חצה נהג משאית את הצומת המרכזי, ופגע ברכב פרטי.

שלשום הוארך מעצרו של כמאל דיאב, נהג המשאית שגרם לתאונה הקטלנית בצומת פוריידיס, עד מחר. בתאונה נהרגו שתי אחיות ובתה של אחת מהן, אולגה אשקר, אנג'ליק נעים וקלואי בת השנתיים. דיאב חשוד בהריגתן וכן בנהיגה תחת השפעת סמים. בתיעוד ממצלמות הצומת ניתן היה לראות כי המשאית חצתה באור אדום, ופגעה במכונית שבה נסעו.

צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה קבע את מותה של אשקר במקום ופינה ארבעה פצועים לבית החולים הלל יפה בחדרה, תוך פעולות החייאה בשתי הפצועות באורח אנוש. בבית החולים מתו התינוקת ואמה מפצעיהן, ואילו מצבו של גבר שנפצע קשה מאוד יוצב והוא הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
תאונת פגע וברח בנתניה: נהג רכב גנוב עבר באדום, בן 17 נהרג
תוך שעתיים: שני הרוגים מפגיעות משאית בשתי תאונות שונות
כך היה צריך להיראות גוף האדם כדי לשרוד תאונת דרכים קטלנית

ראשוני. תאונה צומת פוריידיס כביש 6. מערכת וואלה! NEWS
רגע ההתנגשות, היום/מערכת וואלה! NEWS

בדיון ביום שישי התברר כי לדיאב, בן 62, 102 עבירות תעבורה, אולם הוא לא היה מעורב בתאונות בעבר. כמו כן, עולה כי תוצאות בדיקת המעבדה של דמו הראו עקבות סמים. לנוכח ראיות אלו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים, אך השופט ערן קוטון קבע כי הוא יישאר במעצר רק עוד ארבעה ימים.

ביום רביעי נערך לשלוש הנשים טקס אשכבה בכנסיית סנט ג'ורג' ביפו, העיר שבה התגוררו, בהשתתפות כ-400 בני אדם, בהם נוצרים, מוסלמים ויהודים שהגיעו לחלוק להן כבוד אחרון. אשקר הותירה אחריה שלוש בנות ובעל, שנפצע באורח קשה מאוד בתאונה ומאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה.

נעים הותירה אחריה בעל, אחיו של בעלה של אשקר, וילדה בת חמש. הבעל, שנפצע גם הוא באורח בינוני, מאושפז גם הוא בבית החולים רמב"ם. מבית החולים נמסר כי ביום חמישי הוא התבשר, יחד עם עובדת סוציאלית, קרובי משפחה וכומר, על מות אשתו ובתו. רופאיו לא אישרו לו לצאת להלוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully