וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שבוע: הדסטארט להנצחת הלל יפה אריאל גייס מאה אלף שקלים

9.8.2016 / 0:30

הפרויקט מבקש את עזרת הציבור בגיוס 450 אלף שקלים לשם הקמת מרכז מבקרים לזכרה של הלל אריאל, שנרצחה בשנתה בביתה שבקריית ארבע. הוריה, יוזמי הפרויקט: "עוד עדות לעם הנפלא והמחבק שיש לנו"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אביב אירגז

(בווידאו: מאות משתתפים בהלוויה של הלל יפה אריאל, יולי)

פרויקט גיוס ההמונים להקמת מרכז מבקרים לזכרה והנצחתה של הלל יפה אריאל, הנערה שנרצחה בשנתה בביתה שבקריית ארבע לפני כחודש, הצליח לגייס מאה אלף שקלים בתוך שבוע. קמפיין ההדסטארט שהושק על ידי משפחתה של הלל, מבקש את עזרת הציבור בגיוס 450 אלף שקלים בתוך 55 ימים, להקמת מרכז מבקרים ביקב המשפחה שייקרא "כרם הלל", ובו ישמעו המבקרים את סיפור חייה של הנערה ו"יעמיקו בסוגיות זהות ותרבות ישראלית ויהודית בדורנו". כאמור, הפרויקט כבר הצליח לגייס 24% מהסכום הסופי.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי תלונות משפחת גולדין: השרים שקד והנגבי יגיעו לאזכרת הדר
אם הצעיר שנרצח בגלל ויכוח בכביש: "שהרוצח ימות כמו הבן שלי"
ארגוני ניצולי שואה נגד העברתם למשרד הרווחה: "אנחנו לא מקרה סעד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרויקט הושק לרגל יום ה-30 לרצח. הלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו מלאי הערכה והוקרה לכל מי שתמך בנו עד עכשיו, עדות נוספת לעם הנפלא והמחבק שיש לנו", אמרו עמיחי ורינה אריאל, הוריה של הלל. "אנחנו קוראים לציבור להמשיך ולסייע לנו להנציח את בתנו".

לדבריהם, "רבע מהדרך כבר מאחורינו, ואנחנו בטוחים ומאמינים שעם ישראל יסייע לנו להשלים גם את שלושת הרבעים הבאים. אנחנו מקווים שנוכל להניח את אבן הפינה של מרכז ההנצחה להלל כבר בחגי תשרי הבאים עלינו לטובה".

את פרויקט גיוס ההמונים השיקה המשפחה לרגל ציון יום ה-30 להירצחה של הלל יפה אריאל על ידי מוחמד טראיירה, בן 19 מהכפר בני נעים הסמוך לחברון, שחדר לביתה ודקר אותה למוות במיטתה. "לא האמנתי שיש בורות כל כך עמוקים. כל כך קל להתרסק. אני חושבת המפעל הזה נותן לנו את הכוח שלא להתרסק", אמרה רינה אריאל. "'אבא, אני מלאת שמחה, אני צוחקת, אפילו בלי סיבה'. זו הייתה השיחה האחרונה שלנו, ארבעה ימים לפני שהיא נרצחה, פה ביקב", הוסיף עמיחי אריאל.

(עדכון ראשון: 22:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully