וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות הרוגים בשל מפולות בוץ שגרמה סופה טרופית עזה במקסיקו

8.8.2016 / 9:00

כ-40 איש נהרגו במזרח המדינה בשל נזקיה של הסופה "ארל". הגשמים הכבדים גרמו להתמוטטותן של גבעות, שבקרו בתים תחת הבוץ. "ממשיכים לעקוב אחרי הנהרות שנמצאים מעל הגובה הקריטי"

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

38 בני אדם נהרגו במפולות בוץ שנגרמו בעקבות הסופה הטרופית "ארל" שפקדה את מזרח מקסיקו בימים האחרונים – כך מסרו הלילה (שני) הרשויות במדינה. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי סופות הבוץ קברו בתים הנמצאים בסמוך למורדות ההרים, וגגות וקירות שלמים קרסו.

לואיז פליפה פוונטה, ראש שירותי החירום במדינה, הודיע כי 28 בני אדם נהרגו במחוז פואבלה שבדרום המדינה, ועשרה נוספים נהרגו במחוז ורקרוז הנמצא לחופי מפרץ מקסיקו. לדבריו, מניין ההרוגים עשוי לעלות. 25 מבין ההרוגים בפואבלה שהו באזור אחד הנמצא בהרי סיירה נורטה דה פואבלה. במדינת ורקרוז נהרגו עוד עשרה בני אדם והמושל מסר כי הם "ממשיכים לעקוב אחרי הנהרות שנמצאים מעל הגובה הקריטי".

עוד ידיעות מהעולם
מפגן כוח בלב איסטנבול: 3 מיליון בעצרת תמיכה ענקית בארדואן
היומן הסודי חשף: הדיפלומט שהציל יהודים בשואה חוסל בהוראת סטלין
"אסון חסר תקדים": לפחות 20 נהרגו בשיטפונות בזק במקדוניה

מפולות בוץ שאירעו במקסיקו בעקבות הסופה הטרופית "ארל" שפקדה את המדינה, אוגוסט 2016. רויטרס
בתים נקברו תחת הבוץ/רויטרס
מפולות בוץ שאירעו במקסיקו בעקבות הסופה הטרופית "ארל" שפקדה את המדינה, אוגוסט 2016. רויטרס
ההריסות אחרי הסופה/רויטרס

לפני שהכתה במקסיקו, "ארל" פקדה את בליז ביום חמישי האחרון. היא מחצה שמשות של מכוניות ופערה חורים בגגות בתי העץ של הבירה בליז סיטי. הסופה אף גרמה להצפות בחלק מאזורי החוף.

בחוף המערבי של מקסיקו, תושבים ותיירים בחצי האי בחה התמודדו עם הסופה הטרופית "חבייר". היא נוצרה לחופי נמל מנזניו אתמול ורוחות עזות פגעו בחוף. לפי התחזית, היא תפנה צפונה לעבר בחה קליפורניה ולעיר הנופש לוס קבוס. לפי מרכז ההוריקנים הלאומי במיאמי, "חבייר התחזקה מעט הלילה. בהצרה שנמסר נטען כי היא צפויה להגיע היום לחלק הדרומי של בחה קליפורניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully