וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גנבו רכב ורצחו נער תמים": נמשך החיפוש אחר הנהג הפוגע בנתניה

שלומי גבאי

5.8.2016 / 16:15

שלו ביטון בן ה-17 נהרג מפגיעת רכב, החשוד כגנוב, בצומת הקניון בעיר. הנהג הפוגע שנמלט מהמקום טרם אותר. עשרות חברים ומכרים הגיעו לבית המשפחה בכפר יונה: "אסון גדול למשפחה, שאמורה לחגוג בעוד שבועיים את חתונת האח"

צילום: עיריית נתניה

"מה אומרים למשפחה שבנה יצא לבלות וליהנות ולא חזר הביתה?", כך תהה היום (שישי) ברוך ג'אן, בן דודו של שלו ביטון, בן ה-17 מכפר יונה, שנהרג הלילה בתאונת פגע וברח בנתניה. "כל חטאו היה שהיה במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון, כואב הלב על נער בשיא פריחתו שאיבד את חייו בשנייה גורלית", המשיך קרוב המשפחה. ביטון מובא למנוחות בשעה זו בבית העלמין בכפר יונה.

ביטון נהרג לפנות בוקר בתאונת דרכים בצומת קניון השרון בנתניה בעת שחזר יחד עם חבריו מבילוי והיה בדרך לביתו. נהג הרכב הפוגע, שנחשד כי נגנב, עדיין לא אותר והמשטרה עורכת חיפושים אחריו.

עוד בוואלה! NEWS:
102 עבירות תעבורה: הוארך מעצר נהג המשאית שחשוד בהריגת 3 נשים
הורים לחמישה מגוש עציון חשודים בהתעללות קשה בילדיהם
אישום: למד ביוטיוב איך להכין מטען וניסה לפוצץ את הרכבת הקלה

שלו ביטון, שנהרג בתאונת "פגע וברח" בנתניה, אוגוסט 2016. פייסבוק, צילום מסך
"ילד טוב במיוחד, תמיד חייך". שלו ביטון/צילום מסך, פייסבוק

ביטון היה השלישי מבין ארבעה אחים. אחיו הגדול, בר, אמור להתחתן בעוד שבועיים. "שלו היה ילד טוב במיוחד, תמיד חייך, אהב לעזור וכולם אהבו אותו. זה אסון גדול למשפחה שאמורה לחגוג בעוד שבועיים את חתונת האח. קיבלנו מכה גדולה מאוד, וקשה יהיה להתמודד איתה אם בכלל נצליח", סיפר ג'אן בבכי.

לבית משפחת ביטון ברחוב היסמין בכפר יונה הגיעו משעות הבוקר עשרות רבות של חברים, מכרים ובני משפחה כדי לנחם את בני המשפחה. הידיעה על מותו של שלו התקבלה בתדהמה. חברים סיפרו כי ביטון היה "אחד שכיף היה מאוד לבלות איתו, ולהיות במחיצתו".

"מה ההפקרות הזאת במדינה שלנו?", תהו חבריו. "לא מספיק שבאים כל יום לגנוב רכבים באזור, אז נוסעים כמו משוגעים ורוצחים נער תמים שבסך הכול רצה לחזור הביתה אחרי שבילה עם חבריו. אין לנו ספק מאיפה באו הגנבים, הרי כל אחד יכול להיכנס לארץ ללא הפרעה, שלו נרצח בפיגוע ולא נהרג בתאונת דרכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
צעיר כבן 20 נהרג בתאונת דרכים בנתניה, 5 באוגוסט 2016. מד"א
צעיר כבן 20 נהרג בתאונת דרכים בנתניה, 5 באוגוסט 2016/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully