וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצל תקף שוב את בגין: "חינך את הילדים לשנאת ישראל, בנו בודהיסט"

על רקע הביקורת שהשמיע הח"כ נגד הצטרפותו לליכוד, כתב הראפר בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו בין היתר כי בנו "אנטי-ציוני". הוא טען כי בגין מסתנן לשורות מפלגת השלטון: "התפוח הרקוב נפל רחוק מהעץ"

צילום: מתוך דף הפייסבוק של הצל, עריכה: יאיר דניאל

יואב אליאסי (הצל) כתב אתמול (חמישי) פוסט חריף בפייסבוק נגד בני בגין, בתגובה לביקורת שהעביר הח"כ על התפקדותו לליכוד. הראפר כתב כי בגין "חינך את הילדים שלו לשנאת ישראל ושנאת היהדות", וציין כי "בתו אביטל התאסלמה והתחתנה עם גבר ערבי, ובנו אבינדב המיר את דתו לבודהיזם, והוא אנטי-ציוני, פעיל באנרכיסטים נגד הגדר. מאלו שזורקים אבנים בבלעין על לוחמי צה"ל".

"בני בגין קרא לי בריון ואמר שהוא יפעל לפסול את מועמדותי לליכוד משום שאני מטיל עליו צל", כתב בפוסט, וטען כי חבר מפלגת השלטון הוותיק הוא "מסתנן שחדר לשורות הליכוד". "עם כל הכבוד וההערצה שיש לי לאביו, במקרה שלו התפוח הרקוב נפל רחוק רחוק מהעץ", הוסיף הראפר. "הוא יודע שאני אומר שצריך לנקות את המסתננים שחדרו לשורות הליכוד, השם שלו יעלה והוא פשוט ניסה להקדים תרופה למכה".

עוד בוואלה! NEWS:
קצב "לא הכיר בעבירות המין" – אז למה המליצה הרשות לשיקום האסיר לשחררו?
תבעה את העירייה בגלל תחנת אוטובוס מצחינה - וזכתה בשקל אחד
אובמה: "צה"ל מודה שהסכם הגרעין עובד ושינה את כללי המשחק"

הראפר יואב אליאסי (הצל) והח"כ מהליכוד בני בגין. טליה קדוש, מור שאולי, עיבוד תמונה
"אני אולי בריון אבל אתה נטע זר בליכוד". הצל ובגין/עיבוד תמונה, טליה קדוש, מור שאולי

"אני אולי בריון או כל שם גנאי שתדביק לי, אבל אתה נטע זר בליכוד שנמצא שם מפאת כבוד לאביך", סיכם הצל בפוסט. "אתה רחוק שנת אור ממנו ולפי דעות ילדיך, לא קשה להבין מה הן דעותיך".

דבריו של הצל מגיעים לאחר שברביעי האחרון התפקד באופן רשמי לליכוד – מהלך שזכה לגינוי מצדו של בגין. בתגובה לביקורת, בריאיון לרשת ב' של קול ישראל, השמיע הצל דברים דומים. הוא יצא נגד בגין ונגד ילדיו. "מי הוא שיטיף לי מוסר?", תהה הצל בשידור. "הבת שלו התאסלמה והבן שלו זורק אבנים בבילעין על חיילי צה"ל".

יו"ר האופוזיציה וראש סיעת המחנה הציוני, יצחק הרצוג, אמר על הצטרפותו של הצל לליכוד כי "כשאנשים קטנים מטילים צל גדול, זה סימן שהשמש שוקעת, ואני תוהה מה היה חושב ז'בוטינסקי על העובדה שמפלגת הליכוד המתיימרת להיות ממשיכת דרכו קולטת לתוכה את הצל – אותו פאשיסט ישראלי גזען ואלים, אותו צלם בהיכל המאיים לחרב את חזונו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הפוסט של הצל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully