וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מואשם במעשה מגונה במתנדב שעבד עמו בתחנה

3.8.2016 / 11:42

מח"ש הגישה כתב אישום נגד מנשה יוסף בגין מעשה מגונה והטרדה מינית במתנדב בתחנת מסובים. לפי כתב האישום, השוטר נהג ללטף את המתנדב בניגוד לרצונו, ואף לדבר עמו על נושאים מיניים חרף מבוכתו

משטרה, דצמבר 2011. עומר מירון
מעשי הנאשם לכאורה חזרו על עצמם. למצולמים אין קשר לכתבה/עומר מירון

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד מנשה יוסף, שוטר מתחנת מסובים, בגין מעשה מגונה והטרדה מינית שעשה לכאורה במ', מתנדב בתחנה.

על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד שקד דהן, בשנים 2015 עד 2016, בעת ששירת בתפקיד סגן מפקד יחידת סיור בתחנת מסובים, נהג יוסף ללטף את רגלו ואת איבר מינו של המתלונן בעת שהשניים עבדו במשמרת ערב. זאת, נכתב, על אף שהמתלונן הביע את חוסר רצונו, הן במילים מפורשות והן בהתנהגות.

במקביל, בכמה הזדמנויות שונות במהלך ההתנדבות בתחנת מסובים, עת עבדו יחד במשמרת, הפנה לכאורה הנאשם אל המתלונן הערות חוזרות ונשנות אשר נגעו למיניותו. נכתב כי יוסף שאל את המתלונן שוב ושוב אם הוא קיים יחסי מין עם נשים או עם גברים וכיצד הרגיש במהלכם. תואר כי המתלונן, אשר היה נבוך משאלותיו של הנאשם, התחמק ושינה מיד את נושא השיחה ובכך הראה ליוסף בהתנהגותו כי הוא אינו מעוניין בהתייחסויות האמורות.

עוד בוואלה! NEWS:
"הן חזרו מחתונה, לא מעכלים": נהג המשאית חשוד שנהג תחת השפעת סמים
הלוחם ששרד את החטיפה: "לא תיארתי שהריאיון איתי ילך לחיזבאללה"
"הקרב הגדול ביותר": המורדים מנסים לשבור את המצור של אסד בחאלב

עורך הדין משה אלון, המייצג את השוטר שהואשם בהטרדה מינית, מסר בתגובה: "מחומר הראיות עולה לטעמי ספק גדול באמינותו של המתנדב. מן הסתם, האמת תתברר במהלך הדיונים בבית המשפט".

מ', בן 31, החל להתנדב במשטרה לפני שנים רבות כשעוד היה תלמיד תיכון בפרויקט מחויבות אישית. במהלך השנים התמיד בתפקידיו ואף קיבל תעודת מתנדב מצטיין ותעודת מתנדב ותיק. לפני כחצי שנה, סיפר מ' כי אחד השוטרים הטריד אותו בניידת במסגרת סיורים משותפים שערכו השניים. "היו נגיעות, דיבורים על דברים מיניים יותר, התחיל לפתח איתי שיחות. עדיין קשה לי לדבר על זה", סיפר מ'. לדבריו, "ברגע שזה קורה לבן אדם אתה קופא. אמרתי לו כל פעם 'די, די, די', והוא לא הפסיק. בהתחלה אתה חושב שזה משחק".

בחודש דצמבר פנה למפקד המתנדבים בתחנה וסיפר לו על המעשים. הוא ביקש בתחילה שלא יעבירו את הדברים למח"ש כדי שלא "יתחילו לנדות אותו", לדבריו, אך המפקד העביר את הדיווח לפיקוד התחנה – ושם הוחלט לערב את מח"ש. מ' נקרא לחקירה, ובסוף חודש ינואר אף נערך עימות בינו לבין השוטר שעל פי טענותיו הטריד אותו מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully