וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין כבר לא נועל פראדה: לאן נעלמו נעלי היוקרה של אסי אבוטבול?

ראש ארגון הפשיעה שכלוא בכלא איילון טוען כי שב"ס לקח מתאו חפצים רבים, ובהם נעליים, שעון, רדיו ושמיכת פוך, בעת שיצא לחקירה בפרשה 512. הוא הגיש עתירה לבית המשפט לעניינים מנהליים בלוד. שב"ס: הטענות לא מוכרות לנו

צילום: מאצ'י הוף, דוד קורן; עריכה: גדי וינסטוק

(בווידאו: כתב אישום נגד אסי אבוטבול בפרשה 512, יולי 2015)

העבריין אסי אבוטבול שנושא מאסר ממושך באגף הסגור של כלא איילון ברמלה טוען כי אנשי שירות בתי הסוהר (שב"ס) לקחו מתאו חפצים, ובהם זוג נעליים של "פראדה", כאשר יצא לחקירה בנוגע לפרשה 512 - ולא החזירם. אבוטבול עתר השבוע לבית המשפט לעניינים מנהליים בלוד, אך משב"ס נמסר כי הטענות אינן מוכרות לארגון.

אבוטבול פירט וטען כי בנוסף לנעלי המותג האופנה היוקרתי, נלקחו מתאו שעון יד, רדיו נייד, די-וי-די, רדיו דיסקמן, נעלי ספורט של חברת "נימבוס", שני זוגות של נעליים של חברת "בירקנשטוק", אוזניות אלחוטיות, כריות אורטופדיות, שמיכת פוך, מטענים וכלי רחצה.

אין זו הפעם הראשונה שבה האשים אבוטבול כי חפצים נגנבו מתאו. כמו במקרה זה, גם בעבר עתר לבית המשפט לעניינים מנהליים נגד שב"ס, וטען כי נגנב ממנו עיתון בלייזר וכלי רחצה.

עוד בנושא:
"ואז אסי אמר לי: עקרתי לו את העיניים עם המבט שהוא נתן לי"
אשתו של אסי אבוטבול חשודה במעורבות ברצח עו"ד חכם
האישום נגד אסי אבוטבול: רצח, חטיפה וניסיון רצח נוסף

הארכת מעצר לאסי אבוטבול, בית משפט השלום ראשון לציון, מאי 2015. מגד גוזני
אסי אבוטבול בדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון, מאי 2015/מגד גוזני

אבוטבול הורשע בניהול ארגון פשיעה, בסחיטה, בהצתה, בכליאת שווא ובעבירות הון. במקביל למאסרו בגין עבירות אלו הוא עומד לדין בפרשה 512, שבה נעצרו והואשמו עשרות מראשי ארגוני הפשיעה בישראל, ובהם בכירים בעולם התחתון. בכתב האישום, שהוגש בתום החקירה שנוהלה בלהב 433 בשיתוף (יחידה מרכזית) ימ"ר תל אביב, נכתב כי אבוטבול רצח את משה הדס ועקר את עיניו.

עוד נכתב כי בתקופה הרלוונטית למעשים לכאורה פעלו אבוטבול ובני משפחתו לביסוס שליטתם בעסקים שונים באזור השרון ובנתניה בפרט. בשנת 2000 השתחרר משה הדס ממאסר ממושך בכלא וניסה לבסס את שליטתו בעסקים בנתניה. הדבר גרם למתח רב בין אבוטבול להדס. מחשש לדחיקת מעמדו, קירב אבוטבול את הדס אליו, בילה עמו רבות ב"קפה קינמון" בעיר ורכש עבורו בגדים.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכי הדין אילה אורן והילה כהן, יחד עם עו"ד ניסים מירום מפרקליטות מחוז תל אביב, בשלב מסוים החליט אבוטבול לרצוח את הדס. הוא עשה זאת באופן שאינו ידוע לתביעה, ואחר כך טמן את גופתו במקום שאינו ידוע במטרה לטשטש את הרצח ולהעלים ראיות. בהמשך יצר לעצמו סיפור כיסוי כוזב ואף הורה לאדם שהוזכר בסיפור זה לשקר בנושא אם ייחקר.

הוארך מעצרם של פרנסואה אבוטבול וזיאד ג'רושי. אבי כהן
דקירות סכין ומכות עם מוט. פרנסואה אבוטבול/אבי כהן

יום לאחר הרצח נפגש לכאורה אבוטבול עם א"א, מקורבם ואיש אמונם של אבוטבול ומשפחתו באותן שנים, והודה בפניו שרצח את הדס ועקר את עיניו. כמו כן, נטען באישום, הוא ביקש ממנו לסייע ביצירת מצג כוזב שהדס עוד חי.

בכתב האישום נכתב כי אבי ימין, שהיה חברו של אבוטבול ושל אחיו פרנסואה, התרברב לאחר הרצח, בין היתר בפני א"א, כי הוא סייע לאבוטבול בהעברת גופתו של הדס. מאוחר יותר, לאחר שהוכה לכאורה על ידי פרנסואה, ביקש ימין מא"א ליישר את ההדורים ביניהם. לבקשתו של ימין פנה א"א לפרנסואה על מנת לפייסו, והזכיר לו כי ימין הוא חברם ואף סייע לאחיו אסי בהעברת גופת הדס.

לשמע הדברים, נכתב בכתב האישום, הגיב פרנסואה בכעס וקשר קשר עם אחיו אסי לחטוף, לדקור ולסחוט את ימין. שני האחים הסיעו אותו לכאורה ברכב לחורשה מבודדת ליד שכונת פולג, שם דקר אסי את ימין עם סכין במקומות שונים בגופו ואילו פרנסואה היכה אותו במוט במשך דקות ארוכות. אחר כך, נטען, דרשו ממנו מאה אלף שקלים ושחררו אותו.

(עדכון אחרון: 19:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully