וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של אסי אבוטבול חשודה במעורבות ברצח עו"ד חכם

8.7.2015 / 12:14

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרה של קארין אבוטבול, שנעצרה אתמול, בשלושה ימים. כמו כן, הוארך מעצרם בשישה ימים של שלושה אחים ממשפחת אילוז, בכירים בארגון פשיעה בירושלים, בחשד למעורבות בפרשה

אבי כהן

קארין אבוטבול, אשתו של ראש ארגון הפשיעה אסי אבוטבול, היא החשודה שנעצרה אתמול בחשד למעורבות ברצח עורך הדין יורם חכם ב-2008 - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרה בשלושה ימים. כמו כן, פרט לאבוטבול, נעצרו אתמול עוד ארבעה חשודים, בהם האחים אמיר, גיא ואבי אילוז, הנמנים עם ראשי ארגון פשיעה בירושלים. מעצרם הוארך בשישה ימים.

מהמשטרה נמסר כי חידוש החקירה בעניין הרצח, במסגרת פרשה 512 המנוהלת בשיתוף פעולה עם יחידת מרכזית (ימ"ר) תל אביב, התאפשר הודות להתפתחויות אחרונות השופכות אור על מעשיהם לכאורה של כמה חשודים. שניים מהם, שנעצרו כבר בראשית החקירה המחודשת, יובאו במהלך היום לדיון בבקשה להאריך פעם נוספת את מעצרם.

קארין אבוטבול, אשתו של אסי אבוטבול, בימ"ש השלום ראשון לציון, 8 ביולי 2015. מגד גוזני
קארין אבוטבול בבית המשפט, הבוקר/מגד גוזני

בסוף החודש שעבר נעצר העבריין אסי אבוטבול בחשד למעורבות ברצח הפרקליט הבכיר. לפי החשד, המניע לרצח הוא סכסוך כספי בין חכם לאבוטבול: אחרי שאבוטבול הורשע בתיק שבו ייצג אותו הפרקליט הבכיר, הוא דרש חלק מהסכום שהעביר לו לצורך ייצוגו, אך חכם סירב. על אף שהכחיש את המיוחס לו, מעצרו הוארך. אבוטבול אמר לשופט באחד הדיונים כי הוא עלול לפגוע בעצמו בגלל תנאי המעצר.

הרצח של עורך הדין הפלילי הבכיר יורם חכם אירע ב-11 ביוני 2008. מטען רב-עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת נסיעה באור יום ברחוב יגאל אלון בלב תל אביב. חכם, בן 53, גרוש ואב לארבע בנות, מת במקום כתוצאה מהפיצוץ. מיד לאחר האירוע הוטל צו איסור פרסום גורף על חקירת הפרשה, שחלקים ראשונים מפרטיה מותרים לפרסום רק היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פיצוץ מכונית העו"ד בתל אביב. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
זירת ההתנקשות בעו"ד חכם בתל אביב ב-2008/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully