וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד הגיבה הבחורה שתפסה את החבר בוגד במצלמה נסתרת?

7.8.2016 / 6:02

צעירה אמריקאית חשדה בבן זוגה, אז היא החליטה להתקין מצלמה נסתרת ושלחה אותו לחנות מקומית. התוצאה: פלירטוט בתוך דקות, חילופי מספרים ותפיסה בוטה של הישבן - והכול לעיני החברה ההמומה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

To Catch a Cheater

אין הרבה דברים גרועים יותר מלתפוס את בן/בת זוגך בשעת בגידה. במיוחד כשמדובר בתפיסה "על חם". תשאלו את סטפני, צעירה אמריקאית, שנאלצה לצפות בבן הזוג שלה בוגד בה בעזרת מצלמה נסתרת.

סטפני, אשר חשדה בבן זוגה מייקל, פנתה לערוץ היוטיוב "To Catch a Cheater" שנועד בדיוק למטרה הזו, מתוך מטרה לראות האם מייקל נאמן, או שמא חומד נשים אחרות. אנשי הערוץ נענו כמובן בחיוב, מצלמה נסתרת הותקנה ומייקל נשלח אל חנות מקומית.

סטפני צפתה במוניטור, וראתה איך בן זוגה מתחיל לפרלטט עם בחורה מקומית. מה שהוא לא ידע הוא שמדובר היה בדוגמנית שנשכרה במיוחד לתפקיד. אחרי מספר דקות של שיחה, ביקשה הצעירה את מספר הטלפון של מייקל והוא נענה בחיוב, ואפילו הצהיר: "ברור שאני רווק". בשלב מאוחר יותר מציעה הדוגמנית ריקוד צמוד במיוחד ואף שואלת את מייקל אם הוא מעוניין לחפון את ישבנה. הוא כמובן לא היסס וביצע בה את זממו - והכול לעיני בת הזוג ההמומה שיום לאחר מכן בוודאי חיפשה לעצמה אהבה חדשה.

הסרטון המלא:

וכך זה נראה כשגבר תפס את בת זוגו בשעת מעשה

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully