וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה הפשיטה והיכתה את המאהבת של בעלה באמצע הרחוב

3.7.2016 / 13:27

הרוחות בסין סוערות לאחר שסרטון של אישה מכה ומשפילה את המאהבת של בעלה באמצע הרחוב פורסם ברשתות החברתיות. "למה את מכה אותה? תכי את בעלך"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

לא שכולם פתאום כאלה סלחנים למעשי בגידה, אולם האם הדרך היעילה לנקום בבעל הבוגדני היא להשפיל את המאהבת שלו בפומבי, להפשיט ולהכות אותה בפני כולם? השאלה הזאת מעוררת דיון סוער בימים האחרונים ברשתות החברתיות בסין, כשרוב הגולשים יוצאים נגד האישה הנבגדת ומעשה האלימות שלה.

בסרטון המזעזע נראות האישה וחברותיה מכות בפומבי את המאהבת של בעלה, מפשיטות אותה, מושכות בשערה ומתעדות בוידאו את המסכנה סובלת ביסורים. על פי הדיווחים, האירוע המשפיל הזה התקיים ברחובות בוז'ו, שבמזרח סין. האישה הנבגדת, זו שלבושה בחולצה בצבע בז', נראית אוחזת בשערה של המאהבת שנותרה ללא חולצתה, מטיחה אותה אל הרצפה וסוטרת לה שוב ושוב בפנים. היא צועקת על קורבנה ושואלת אותה: "את לא מזהה אותי"?. בזמן הזה המונים עומדים סביבן, צופים בנעשה וכמובן - לא מתערבים.

אשה מכה ומפשיטה את המאהבת של בעלה. צילום מסך
אישה מכה את הפילגש של בעלה/צילום מסך

בוויבו, הטוויטר הסיני, גולשים הביעו את מורת רוחם לנוכח מעשיה של האישה. "למה את מכה אותה? תכי את בעלך" כתב משתמש אחד ואחר הוסיף: "במה היא בדיוק אשמה? בטח לגבר יש בעיות והיא לא יודעת איך להתמודד נגדו".

עוד באותו נושא

מורה קנאי תקף את חברתו לשעבר באמצע טקס בבית הספר

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully