וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר הנורא בעולם? מתח את חברתו שהוא בוגד בה

7.5.2016 / 7:25

בחור מאוד יצירתי החליט לחגוג את יום השנה לזוגיות שלו עם חברתו ולגרום לה להאמין שהוא בוגד בה עם אישה אחרת. לא ברור אם הוא נשאר בחיים אחרי שהיא גילתה את האמת

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם על המתיחה שארגנה ג'ני לבן זוגה המתחן המהולל, בראד הולמס, בה גרמה לו לחשוב שבגד בה בזמן שהיה שיכור - והנה עוד מתיחה אכזרית המערבת בגידה, בלבול ודמעות צוברת תאוצה ברשת וחוטפת בקלות את תואר המתיחה האכזרית של השנה (עד כה).

הפעם, היה זה ג'וש פאלר לין שהחליט למתוח את אהובתו לרגל יום השנה לזוגיות המפוקפקת שלהם וגרם לה לחשוב שהוא בוגד בה עם אישה אחרת (קצת כמו לירות לעצמך ברגל, לא?). כדי לבצע את המתיחה המסובכת הזאת, הוא נאלץ להיכנס לדירתה בהיחבא, לפזר מצלמות נסתרות במקומות אסטרטגיים ולצלם סרטון בו הוא מנסה לשוחח איתה בסקייפ כשאישה אחרת בביקני מסתובבת בחדרו.

מותח את חברה שלו. צילום מסך
מתיחה מבריקה או מוגזמת?/צילום מסך

ג'וש, לכאורה, נמצא באותם רגעים מלחיצים בארץ אחרת, אך הוא למעשה הקדים את שובו הביתה כדי להפתיע את חברתו הצרפתייה עם זר פרחים ומתיחה מתוכננת היטב, לרגל יום השנה שלהם. בעוד הוא ממתין מחוץ לדלת עם זר ומצלמה, סימס ג'וש לחברתו וביקש ממנה לענות לשיחה בסקייפ. כשענתה, התנגן בפניה סרטון שהוקלט ובויים מראש בו נראית בחורה בביקיני מסתובבת בחדרו של ג'וש בזמן שהוא מנסה לשוחח עם חברתו.

בקטע הוא נראה מעמיד פנים שיש בעיות בחיבור בזמן שהבחורה נראית מסתובבת בחדר בביקיני, מפנה אל ישבנה לכיוון המצלמה ושואלת מי זו הבחורה שבצד השני של המסך. חברתו של ג'וש מגיבה באימה למראה הבחורה המסתורית ומנסה לברר עם ג'וש מה לעזאזל קורה שם. כששיחת הסקייפ מתנתקת, היא מנסה להתקשר אליו אך הוא מסנן אותה. אחרי כמה שניות מורטות עצבים המלוות בדמעות ודפיקות לב חזקות, נשמע צלצול בדלת. כשהחברה פותחת ומגלה שג'וש עומד מולה עם זר פרחים - ושכל זה הייתה מתיחה חסרת טעם - היא מגיבה כמו כל אדם שזה עתה עבר טראומה ובורחת ממנו. מעניין כמה טיפולים פסיכולוגים היא תצטרך לעבור כדי לחזור לסורה.

עוד באותו נושא

כך נקמה החברה בבן הזוג שהתעלל בה שוב ושוב

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully