וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחבאה בתא המטען של חבר שלה כדי לתפוס אותו בוגד ודיווחה לעולם

30.4.2016 / 6:11

משוגעת מאהבה: ויקטוריה חשדה שבן זוגה בוגד בה והחליטה לתפוס אותו בשעת מעשה. היא התחבאה אצלו בטנדר בזמן שנסע עם מישהי אחרת ודיווחה על האירוע ביותר מ-100 ציוצים בטוויטר. איך זה נגמר בסוף כולם יודעים

טוויטר

מה הייתם עושים אם הייתם חושדים שבן או בת זוגכם בוגדים בכם? אישה אחת מפלורידה, ארה"ב, החליטה שהדבר ההגיוני ביותר הוא להתחבא בתא המטען של הרכב של חבר שלה ולרגל אחריו בזמן שהוא נוסע עם מישהי אחרת. ויקטוריה צילמה את המעשה האובססיבי ופירסמה את הוידאו בטוויטר תחת הכותרת: "כשאת תופסת את הגבר שלך עם כלבה! הוא ארז את הזבל שלו כדי לעזוב אותי בשביל הז*** הזאת אבל אני בתא המטען".

ויקטוריה. טוויטר, צילום מסך
כשאת תופסת את הגבר שלך עם כלבה! הוא ארז את הזבל שלו כדי לעזוב אותי בשביל הז*** הזאת אבל אני בתא המטען". ויקטוריה בימים שפויים יותר/צילום מסך, טוויטר

הסרטון הפך ויראלי במהירות והיא צברה יותר מ-25,000 פיברוטים ותגובות רבות המבקשות ממנה להסביר מה הסיפור מאחורי הוידאו. לדבריה, היא התכוונה לתפוס את החבר שלה בשקר. לאורך כמעט 100 ציוצים היא מפרטת איך היא ובן זוגה רבו בטלפון ביום חמישי ואיך היא התעצבנה לאחר שלא יצר קשר ביום שישי בבוקר. החשדות שלה התעוררו לאחר ששמעה אותו מתעטש ברקע כשדיברה עם חברה ולכן חשדה שהוא בוגד בה איתה, לא פחות ולא יותר.

הסרטון המדובר שפורסם בטוויטר:

ויקטוריה הגיעה לביתה של אותה בחורה וראתה את רכבו של בן זוגה בחניה. היא זכרה שהוא לעולם לא נועל את אחת הדלתות, ולכן נכנסה לרכב והתחבאה בתא המטען. לאחר 20 דקות החבר הגיע יחד עם הבחורה והם החלו לנסוע, לא מודעים לנוכחותה של החברה המשוגעת מאחורה. כשהמכונית עצרה ויקטוריה קפצה מתא המטען והתעמתה עם השניים בזמן שהיא דופקת על חלון הרכב.

לצערה של ויקטוריה, במקום להתנצל, החבר שלה והבחורה הנוספת פשוט צוחקים. ויקטוריה החליטה שלא לשתף את הגולשים כיצד נגמרו הדברים בין השניים. "פה אני מסיימת את הסיפור כי אני לא רוצה לספר לכם אם זרקתי את הבחור או שאנחנו שוב חיים ביחד באושר ועושר".

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully