וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נקמה החברה בבן הזוג שהתעלל בה שוב ושוב

28.4.2016 / 6:36

כוכב הרשת בראד הולמס שהתעלל בחברתו עם שלל מתיחות אכזריות במיוחד - מוצא עצמו במתיחה שתוכננה היטב ונועדה להחזיר לו על כל הפעמים שהוא גרם לחברתו לבכות. האם הנקמה מספיק אכזרית כדי להכריז על הפסקת אש?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

פייסבוק

חובב המתיחות האינטרנטי, בראד הולמס, הצליח לא פעם לגרום לחברה שלו לבכות ולעצבן אלפי גולשים על הדרך בסרטוני המתיחות המאוד אכזריות שלו, כשבכל מתיחה חדשה הוא מוכיח לנו כמה לא אנושי הוא יכול להיות. כעת, אחרי שחברתו, ג'ני דייויס, אכלה ממנו מרורים, היא החליטה לנקום - והנקמה מתוקה כחרוסת.

ג'ני בת ה-22 מסאות'המפטון, בריטניה, ניסתה לשכנע את החבר המפורסם שלה, בן ה-24, שהוא בגד בה עם מישהי אחרת. נשמע קצת כמו משימה בלתי אפשרית, אה? אז זהו, שג'ני כנראה מכירה את הרגלי השתיה של החבר שלה - ובזמן שישן אחרי שבילה כל הלילה בפאב ושתה כמות לא מבוקרת של אלכוהול - שתלה במיטתו קונדום משומש. כהרגלו, בראד התעורר למחרת וגילה על המיטה שלו קונדום משומש בלי שום זכר למה שהוביל להופעתו. באופן די מוזר ואפילו ראוי לשבח, בראד לא הסתיר את הקונדום מחברתו ונאלץ לעמוד בחקירה צולבת מולה - כשאין לו שמץ של מושג מה הוא הולך לעשות.

מותחת את חבר שלה שיחשוב שבגד בה. צילום מסך
נקמה מספיק כואבת? מתחה את החבר שתמיד מותח אותה/צילום מסך

למי שאין סבלנות לצפות בכל הקטע (3 דקות זה כבר יותר מדי בשבילנו), הנה תקציר העלילה: צלצול טלפון, בראד מתעורר ונראה סובל מהאנגאובר רציני. בטלפון נשמעת חברתו ג'ני מתלוננת שניסתה להשיגו כל הבוקר ללא הצלחה. בראד מספר לה שהוא בהאנגאובר ומגלה להפתעתו קונדום משומש על המיטה. בראד מתקשר מיד לחברו, איתו בילה בליל אמש, ושואל אותו האם הוא יודע מה קרה אתמול בלילה - כי הוא אינו זוכר דבר. החבר מספר לו שהשניים נפרדו בסביבות 2:30 בלילה, כשכל אחד הלך לביתו. בראד מספר לו על התגלית המפתיעה שחיכתה לו על מיטתו ומתייעץ איתו מה לעשות. החבר, לא ברור אם מודע לעניין המתיחה, ממליץ לו לספר לה את האמת.

מפה לשם, ג'ני חוזרת הביתה ומוצאת את בראד והקונדום במיטה. היא מגיבה בהלם ומתחילה להטיח בפני בראד שאלות שאין לו דרך לענות עליהן. הוא מספר לה שהוא לא יודע מה קרה ושהוא מרגיש אשם. בראד ממשיך לנסות להוכיח את חפותו: "אני לא יודע מה קרה. התעוררתי כשהתקשרת אליי ופתאום ראיתי את זה", הוא מספר לה. ג'ן "מסרבת" להאמין לסיפור שלו, מה שעוד יותר מלחיץ את בראד ולבסוף - אחרי שהתעללה בו מספיק - היא גואלת אותו מיסוריו ומספרת לו: "אתה לא יודע איך הקונדום הזה הגיע לכאן, אבל אני יודעת. עבדתי עליך. שב ותסתכל. יש מצלמה ממש מאחוריי".

עוד באותו נושא

עבר את הגבול? כך גרם הבחור הזה לחברתו לבכות ועיצבן גולשים

לכתבה המלאה

בראד מציע נישואים מזויפים לג'ני:

גם הפעם הצליח בראד להרגיז את הצופים, כשהוא בחר שלא לקבל את המתיחה הזאת בהומור הצפוי למתחן מנוסה, התעצבן על ג'ני וזרק עליה כרית. הצופים טוענים שאחרי אינסוף תעלולים מאוד אכזריים שביצע על ג'ני - כולל אחת בה הוא זייף שהוא עוזב אותה לטובת מישהי אחרת - אין לו שום זכות לכעוס עליה. מישהו כתב: "אתה יכול להעמיד פנים שאתה עוזב אותה לטובת מישהי אחרת ולראות איך הלב שלה נשבר לרסיסים בשביל מתיחה, אבל מתעצבן כשזה קורה לך. כל הכבוד ג'ן! החזרת לו יופי. נקמה מתוקה".

בראד מפרסם את המתיחות המרושעות שלו בעמוד הפייסבוק שלו, שצבר מספר נאה של 600 אלף לייקים. היא בעבר כבר נקמה בו עם סיפור היריון מפוברק - כך שכפי שזה נראה כרגע - אף אחד מהם לא הולך להניף דגל לבן וחבל. לא ממש לא בא לנו לראות לאן זה מתדרדר מכאן.

בראד מספר לג'ני שהוא עוזב אותה לטובת מישהי אחרת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully