וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתכה את פניו של בן זוגה כי תפסה אותו מתנשק עם אישה אחרת

19.7.2016 / 6:25

חברה עצבנית נכלאה לשנתיים וחצי אחרי שחתכה בסכין את פניו של בן הזוג שלה, כשתפסה אתו מתנשק עם אישה אחרת. הסיפור הזה מקבל תפנית מעניינת כשהחבר הפצוע יוצא להגנתה: "חשבתי שהיא בוגדת בי"

5 עובדות על נשיקות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון – עובדות חשובות על נשיקות

ג'ולין קאנינגהאם הורשעה בהשחתת פניו של בן הזוג שלה אחרי שתפסה אותו מתנשק עם אישה אחרת - וקיבלההשבוע עונש מאסר של שנתיים וחצי. בתקרית שאירעה ביוני 2015, ג'ולין בת ה-30, תושבת יורק, בריטניה, תפסה את בן הזוג שלה, שון הרמן, מתנשק ומתחבק עם אישה אחרת ומיד תקפה אותו.

בית המשפט מצא שג'ולין חתכה את פניו של שון, מהפה ועד האוזן, בעזרת סכין. למרבה ההפתעה, היא ובן זוגה טוענים שלא כך היה ומכחישים את הדברים. לטענתם, החתך המסיבי בפרצופו נגרם בכלל מהטבעת שלה, כשזו העיפה לו אגרוף לפנים. לאחר בדיקה של בית המשפט, נמצא שהטבעת אינה חדה מספיק כדי לגרום לחתך העמוק בפניו של שון. לאחר התקיפה, שון נאלץ לעבור טיפול של 18 תפרים וכיום הוא מסתובב עם צלקת קבועה בפניו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג’ולין קאנינגהאם מואשמת שחתכה את פניו של בן הזוג שלה בסכין/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי טענת השופטת, השניים ניסו להסתיר את מה שבאמת קרה באותו ערב, כל אחד מסיבותיו שלו. ג'ולין ניסתה לטעון לחפותה וסיפרה שהיא העיפה לו אגרוף, ללא כוונה לגרום לפציעה קשה כפי שנגמרה לו. שון, שיוצא במפתיע להגנתה, טוען שזו ללא ספק הייתה הטבעת - ושזה הגיע לו אחרי מה שהוא עשה לו. לדבריו, הוא האמין שהיא זו שמנהלת רומן מאחורי גבו ולכן בנקמה התנשק עם מישהי אחרת, "לא הייתי צריך להתנהג ככה. הייתי מגעיל, פשוט נורא. כעסתי עליה, חשבתי שהיא בוגדת בי במיטה שלי ורציתי לנקום בה", סיפר שון במשפט. שון הודה גם שהוא היה אלים כלפיה בעבר. ג'ולין הביעה "מידה מסוימת של חרטה", אך השופטת סירבה לקבל את טענת הצמד והרשיעה את הנאשמת.

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: ניסה לערוף את ראש אישתו - וספג מכות מהמון זועם

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully