וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה לקצין, הציע נישואין - וגנב כסף ורכוש מבנות זוגו

27.7.2016 / 3:00

תושב הצפון בן 34 מואשם כי הונה ארבע נשים תושבות הדרום בתקופה האחרונה. בעבר ריצה הנאשם מאסר בגין עבירות מרמה והונאה. פרקליטו של הנאשם מסר כי יבקש מבית המשפט להעדיף חלופה של טיפול על פני ענישה

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
הנאשם שוחרר בתחילת השנה ממאסר בגין עבירות מרמה והונאה/ShutterStock

פרקליטות מחוז דרום הגישה אתמול (שלישי) לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד תושב קריית מוצקין, בן 34, אסיר לשעבר, שהתחזה לקצין צה"ל במטרה ליצור קשר עם נשים באזור הדרום, לרקום איתן מערכות יחסים ולגנוב מהן כסף וחפצים יקרי ערך אחרים. כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות לחייל וגניבה. הנאשם ריצה בעבר עונשי מאסר בגין עבירות מרמה והונאה, והשתחרר ממאסרו האחרון בתחילת השנה הנוכחית.

על פי כתב האישום, הנאשם יצר קשר באמצעות קבוצות ווטסאפ ובדואר האלקטרוני עם ארבע נשים מאזור הדרום והציג את עצמו כאדם בשם "רותם קרני", רב-סרן בצה"ל ולוחם שייטת שנפצע במבצע "צוק איתן". "קרני" החל לקיים קשר אינטימי עם הנשים, טען כי הוא ממתין לקבלת דרגת סגן אלוף בצה"ל וכן לתפקיד במערכת הביטחון, ואף הציע לשתיים מהן להינשא לו.

עוד בוואלה! NEWS:
הרב ברלנד הוקלט מתוודה: "אנסתי אותה, הבינה שזו שליחות אלוקית"
חבר חדש בצוות ההגנה של בוכריס: סנגורו לשעבר של אולמרט
קשירות, אלימות מינית ונעילה במקפיא: ההתעללות בבית הספר בתל אביב נחשפת

אשר דהאן, בית משפט באר שבע, 2011. שי מכלוף
סנגורו של הנאשם: "שיתף פעולה בחקירתו". בית המשפט בבאר שבע/שי מכלוף

אחת הנשים החלה בשלב מסוים לחשוד כי הנאשם אינו דובר אמת ובקשה לנתק איתו את הקשר. על פי כתב האישום לפני שעזב את ביתה, לקח עמו את מכשיר המיני אייפד שלה. במקרה אחר טען "קרני" בפני אחת המתלוננות כי אחותו מאושפזת בבית חולים במרכז הארץ ומקבלת טיפולים למחלת הסרטן. זאת, כדי לשכנעה שתאפשר לו ללון אצלה, בטענה שכך יהיה קרוב יותר אל אחותו מאשר אם ישן בביתו שבצפון. בכתב האישום מתואר כי הנאשם גנב מאמה של המתלוננת כסף מזומן בסך כאלף שקלים והמתלוננת עצמה כמאה יורו.

עוד נחשף בכתב האישום כי לפני כחודש התקבל הנאשם במרמה לעבודה ברפת של קיבוץ איילת השחר במועצה האזורית גליל עליון. זאת, לאחר ששלח קורות חיים תחת השם "רותם קדם" והציג עצמו כקצין צה"ל משוחרר ובעל תואר שני וניסיון בעבודה ברפת. לאחר שהתקבל לעבודה זכה בדירה בקיבוץ וכן קיבל מקדמה על משכורתו על סך 1,500 שקל.

עו"ד בני זיתונה, שמייצג את הנאשם מטעם הסניגוריה הציבורית מסר: "הנאשם שיתף פעולה בחקירה, אך הכחיש ביצוע עבירות מין. בסופו של דבר גרסתו בעניין זה התקבלה וכתב האישום מייחס לנאשם עבירות מרמה בלבד. בכל מקרה אנו סבורים כי במקרה זה יש לתת מעמד של בכורה להליך טיפולי וכך נבקש את בית המשפט לפעול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully