וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר חדש בצוות ההגנה של בוכריס: סנגורו לשעבר של אולמרט

26.7.2016 / 19:32

עו"ד רועי בלכר, שמייצג בימים אלה גם את ארי הרו החשוד בביצוע עבירות מרמה, יצטרף לסנגוריו של תת האלוף החשוד באונס. במקביל, שלושה בני אדם נחקרו באזהרה בגין פרסום שם אחת המתלוננות

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: מנהלת קבוצת הפייסבוק שבה פורסמו פרטי המתלוננת בריאיון לוואלה! NEWS)

עו"ד רועי בלכר, אחד מבכירי הסניגורים בישראל ומי שהיה חבר בצוות ההגנה של ראש הממשלה אהוד אולמרט בכמה ממשפטיו, הצטרף היום (שלישי) לצוות ההגנה של תת-אלוף אופק בוכריס, המואשם באונס, ביצוע מעשה סדום, מעשה מגונה והתנהגות שאינה הולמת בשתי נשים ששירתו תחת פיקודו בזמן שהיה מפקד חטיבת גולני. בלכר, ממשרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן, יצטרף לסנגור הצבאי הראשי, עו"ד רן כהן ולעו"ד עודד סבוראי.

בלכר כיהן כסנגור צבאי ומייצג כיום גם את ארי הרו, ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו שחשוד בביצוע עבירות מרמה, שנחקר בשבוע שעבר במסגרת הבדיקה שמקיים היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בגין חשדות לפלילים כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו. בלכר ייצג גם את פרח לרנר – יועצת בכירה במשרד ראש הממשלה, החשודה בקבלת דבר במרמה ובהפרת אמונים. את אולמרט ייצג במסגרת פרשות הולילנד, ראשונטורס וטלנסקי.

עוד כתבות בנושא:
חשיפת פרטי המתלוננת נגד בוכריס: שלושה חשודים נחקרו באזהרה
ימים לאחר הגשת כתב האישום: בנו של תא"ל בוכריס מתגייס לגולני
בתום שימוע ממושך: תא"ל אופק בוכריס מואשם באונס ובמעשה סדום

עורך הדין רועי בלכר, פברואר 2013. ניב אהרונסון
עורך הדין רועי בלכר/ניב אהרונסון

בימים אלו לומדים בצוות ההגנה של בוכריס את כתב האישום שהוגש נגדו בשבוע שעבר, הכולל 16 עבירות מין שבוצעו לכאורה בקצינה ובחיילת נוספת ששירתו תחת פיקודו בעת שכיהן כמפקד חטיבת גולני. האישומים כוללים שורה של מקרים שבוצעו במועדים שונים, ועד כה הוא הכחיש אותם באופן גורף.

אופק בוכריס, מצפה נטופה. 3 במרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
מואשם ב-16 עבירות מין. בוכריס/אדריאן הרבשטיין

מוקדם יותר היום נחקרו באזהרה אישה בת 29 ממודיעין עילית, גבר בן 55 מלוד וגבר נוסף בן 57 מנתניה, בחשד לעבירות הפרת הוראה חוקית ופרסום שם נפגע בעבירת מין, לאחר שעל פי החשד פרסמו בקבוצת פייסבוק של תומכי בוכריס את שמה של אחת המתלוננות נגדו. בתום חקירתם שוחררו החשודים בערבות והחקירה בעניינם נמשכת.

החיילת שהתלוננה נגד בוכריס הגישה השבוע תלונה במשטרה על חשיפת פרטיה בפייסבוק. "מה שנעשה כאן זו עבירה פלילית וזה חמור", אמרה עורכת הדין של החיילת, אביטל בן נון. בשבוע שעבר נחשף כי פרטי המתלוננת פורסמו בעמוד הפייסבוק "תומכים בתא"ל אופק בוכריס", שבו חברים יותר מ-8,000 גולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully