וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפת פרטי המתלוננת נגד בוכריס: שלושה חשודים נחקרו באזהרה

26.7.2016 / 13:49

השלושה, תושבת מודיעין עילית בת 29, תושב נתניה בן 57 ותושב לוד בן 55, חשודים בהפרת איסור פרסום שם נפגעת עבירת מין. פרטיה של החיילת נחשפו בעמוד פייסבוק התומך בבוכריס ובו חברים כ-8,000 גולשים

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: מנהלת קבוצת הפייסבוק שבה פורסמו פרטי המתלוננת בריאיון לוואלה! NEWS)

שלושה בני אדם נחקרו באזהרה הבוקר (שלישי) בחשד למעורבות בחשיפת פרטי המתלוננת נגד תת-אלוף אופק בוכריס, הנאשם באונס ובעבירות מין נוספות. החשודים, בת 29 ממודיעין עילית, בן 55 מלוד ובן 57 מנתניה, חשודים בהפרת הוראה חוקית ובפרסום שם נפגע עבירה בעבירות מין. הם עוכבו לחקירה במפלג ההונאות של משטרת מחוז מרכז, ובתום חקירתם שוחררו בערבות.

החיילת שהתלוננה נגד בוכריס הגישה השבוע תלונה במשטרה על חשיפת פרטיה בפייסבוק. "מה שנעשה כאן זו עבירה פלילית וזה חמור", אמרה עורכת הדין של החיילת, אביטל בן נון. בשבוע שעבר נחשף כי פרטי המתלוננת פורסמו בעמוד הפייסבוק "תומכים בתא"ל אופק בוכריס", שבו חברים יותר מ-8,000 גולשים.

עורך דינה של המתלוננת השנייה, גיא פלנטר, הוסיף ואמר כי יש פה ניסיון להלך אימים על המתלוננות על ידי חשיפת פרטיהן. "ההגנה לא פעם אמרה שהיא רוצה לקחת את המשפט, ולהפוך אותו לפומבי כדי שהציבור יהיה מעודכן", מסר.

עוד בנושא:
המתלוננת נגד בוכריס תפנה למשטרה: פרטיי נחשפו בפייסבוק
בוכריס על כתב האישום נגדו: "אין לדברים שחר, זהו קרב חיי"
מנהלת העמוד שחשף שם המתלוננת נגד בוכריס: "אין שליטה על כל אחד"

תת-אלוף אופק בוכריס מחוץ לביתו, מרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
פרטי המתלוננת נחשפו בעמוד שהביע תמיכה בו. בוכריס/אדריאן הרבשטיין

לאחר חשיפת שמה של המתלוננת והדיווח על כוונתה לפעול מול צה"ל והמשטרה בנושא, אמרה אדווה עזר, מנהלת קבוצת הפייסבוק שבה עלו הפרטים, כי אין לה כל אחריות משפטית בנושא. "אין לי יכולת להיות אחראית על יותר משישה מיליון אנשים שחיים במדינה ויש להם מקלדת", אמרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

לדברי עזר, "מחקנו מיד גם את התגובה וגם את התמונה ואין לנו אחריות משפטית בנושא. לדעתי הפוסט היה באוויר בין 20 ל-25 דקות בערב שישי. גיליתי על זה כשהכנתי את שולחן השבת ועברתי על כל פוסט ופוסט כדי לוודא שאני לא משאירה שום דבר שלא צריך להיות בעמוד. ממש לא צפיתי שמשהו יעשה דבר כזה. אנחנו במדינת חוק ואנחנו חייבים לגבות את החוק שעל פיו אסור לחשוף את הפרטים האלה".

(עדכון ראשון: 08:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully