וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוכריס על כתב האישום נגדו: "אין לדברים שחר, זהו קרב חיי"

22.7.2016 / 0:27

הקצין הבכיר הגיב על העמדתו לדין בגין אונס ועבירות מין והכחיש את הטענות. "לא היה ולא נברא. העניין כולו יתברר בבית הדין", אמר בפתח ביתו. "כל מי שעיין בחומר החקירה יודע שאין שחר"

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: אביב אירגז

תת-אלוף אופק בוכריס הגיב אתמול (חמישי) לראשונה על כתב האישום נגדו, שכולל כמה סעיפי אונס ודחה אותו על הסף. "אין לדברים שחר. לא היה ולא נברא", אמר הקצין, שמואשם ב-16 עבירות מין שונות בשתיים מפקודותיו, בפתח ביתו ביישוב מצפה נטופה. הוא טען כי "זהו קרב חיי ואני אנצח בו".

הוא ציין כי "העניין כולו יתברר בבית הדין. כל מי שעיין בחומר החקירה לקראת השמוע יודע שאין שחר. יש נייר שאומר שעשיתי כך וכך, והתביעה תצטרך לפרוע את השטר". לדבריו, "אני בטוח שכשהעניין יובא לבית הדין בעניין פומבי, ותוכלו להיווכח בו, האמת תצא לאור. אני מודה לתומכי, לחבריי ולכל מי שעודדו אותנו לאורך כל הדרך".

לפי כתב האישום החמור, העבירות בוצעו בצימר ברמת הגולן, בלשכתו וברכבו בעת שפיקד על חטיבת גולני. פרטי האישום הם גרפיים ומהם עולה דמותו של עבריין מין שפעם אחר פעם פגע בפקודותיו.

לקריאה נוספת:
"נותר כשלגופו ציצית ודיסקית בלבד": כתב האישום החמור נגד בוכריס
בתום שימוע ממושך: תא"ל אופק בוכריס מואשם באונס ובמעשה סדום

תת-אלוף אופק בוכריס מחוץ לביתו, מרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
מכחיש את הדברים. בוכריס, מרץ/אדריאן הרבשטיין

הוא נפתח בעבירות האונס שביצע בוכריס לכאורה בפקודתו, א', בצימר ביישוב בני יהודה שבגולן. באפריל 2011, כך נכתב, הגיע הקצין ליישוב, שם הזמין צימר כדי לבלות בו עם משפחתו. לבקשת בוכריס, א' התלוותה אליו לקצרין כדי לקנות מצרכים. בהמשך, עולה מכתב האישום, הם נסעו יחד לצימר כדי לשים שם את החפצים ומפקד החטיבה דאז ביקש ממנה להיכנס עמו.

בשלב זה, מואשם בוכריס כי תפס אותה בידה, הצמיד אותה לקיר ונישק אותה. בהמשך הוא הוביל אותה אל חדר השינה, שם השכיב אותה על המיטה והמשיך בנשיקות לגופה. "א' עצמה את עיניה וקפאה במקומה, לא שיתפה פעולה עם מעשיו של הנאשם ולא החזירה לו נשיקה", קובע כתב האישום.

לאחר מכן, בוכריס התפשט, הסיר את נעליה של החיילת, הפשיט אותה והחל לאנוס אותה. "הנאשם המשיך להניע את גופה של א' כשהיא שכובה עליו ומבטה פונה לצד הנגדי ממנו ועיניה עצומות, זאת עשה הנאשם עד שהגיע לפורקנו", נכתב בכתב האישום.

(עדכון ראשון: 18:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully