וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב ברלנד הוקלט מתוודה: "אנסתי אותה, הבינה שזו שליחות אלוקית"

בהקלטות שפורסמו בחדשות ערוץ 2 נשמע הרב החשוד בעבירות מין: "היא הייתה אנוסה גמורה מתחילה ועד סוף. אמרתי לה: את כבר לא אשת איש!". היום האריך בית המשפט את מעצרו ביממה נוספת

צילום: באדיבות חדשות 2

"בפעם הראשונה אני אנסתי אותה והיא מותרת לבעלה בלי שום ספק" – כך נשמע הרב אליעזר ברלנד החשוד בעבירות מין בהקלטה שפורסמה אמש (שלישי) בחדשות ערוץ 2. "היא הייתה אנוסה גמורה מתחילה ועד סוף", אומר הרב בהקלטה. "היא לא הבינה מה קורה אין לה שום צורך בשום גט. ואחרי זה היא כבר שאלה אותי: מה? מה קורה כאן? אמרתי לה: את כבר לא אשת איש!".

בהמשך הוקלט הרב מבהיר כי המעשה בוצע שלא בהסכמת האישה. "אף פעם היא לא עושה את זה מרצונה הפרטי שלה", אמר. "היא מבינה את זה כשליחות אלוקית להיות אשתו של הרב". לפי חדשות 2, שניים מחסידי הרב ברלנד הם אלו שהקליטו את הרב מודה במעשיו אף שמקורביו ביקשו אז לשרוף את החומרים כדי לא לשתף פעולה עם המשטרה. ההקלטות הועברו לידי חוקרי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית. היום ערערה המשטרה על ההחלטה שהתקבלה אתמול בבית המשפט השלום בראשון לציון לפיה הרב ישוחרר למעצר בית. הערר התקבל ובית המשפט המחוזי בלוד האריך את מעצרו ביממה נוספת.

לקריאה נוספת:
הפתרון של המשטרה להתפרעות חסידי ברלנד: חומה של שוטרות
הרב של צפת: "רק כשברלנד ייכנס לכלא הוא יפסיק לחטוא"
הרב ברלנד עומת עם המתלוננות: "אני מסויטת ממך, סוטה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שליחות אלוקית". הרב ברלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול נודע לוואלה! NEWS כי אחת המתלוננות נגד הרב ברלנד ניתקה קשר עם המשטרה ולא הגיעה לעימות שתכננו החוקרים לקיים בינה לבין הרב. קרוב משפחתה טען כי "בשבועות האחרונים היא עמדה בקשר עם גורמים המקורבים לרב ואולי קיבלה מהם דמי שתיקה או הבטחה לכסף תמורת שתיקה". המתלוננת עצמה הכחישה את הטענה.

מאז הוסגר הרב ברלנד לישראל, עשו חוקרי המשטרה מאמצים רבים כדי להביא את המתלוננות לעימות נגדו, וחלקן אף הגיעו. החוקרים ניסו ליצור קשר ישיר עם המתלוננת שניתקה קשר עם המשטרה, ובנוסף לכך ניסו להגיע אליה גם דרך בני משפחתה וקרוביה, בהם אביה שאינו בקשר עמה בחודשים האחרונים. עד כה ניסיונותיהם לא צלחו. המתלוננת עצמה סירבה להתייחס לעובדה כי לא הגיעה למשטרה, אך בתגובה לטענה כי מקורבי הרב ניסו למנוע ממנה להתעמת או להעיד נגד הרב, אמרה כי הדבר "לא היה ולא נברא".

בתוך כך, במסגרת חקירת ברלנד במשטרה הגיע לידיה סרטון שבו הוא מתועד אומר לתלמידו לשים "לבנת חבלה" מתחת מיטתו של אדם אחר. כעת, הסרטון ככל הנראה נבדק. בהקלטה נשמע הרב אומר לתלמידו" "עכשיו אתה נוסע לראשון לציון, תעשה מה שהרב אומר לך. תטפל באלה ששמו את המטען. תגיד לו שנחמן נוסע, הוא מוכשר לזה". לאחר מכן, הוסיף: "יש לו לבנות חבלה בבית. אתה שם לו מתחת למיטה שלו לבנת חבלה, הוא ילך ישר לגן עדן".

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully