וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב ברלנד עומת עם המתלוננות: "אני מסויטת ממך, סוטה"

25.7.2016 / 0:01

לוואלה! NEWS הגיעו פרטים מתוך העימות בין המתלוננות לבין ראש קהילת "שובו בנים", שחשוד בעבירות מין. "עד עכשיו אני זוכרת את הליקוקים שלך בצוואר. כשנישקת וחיבקת אותי בכוח כדי שלא אוכל לצאת ממך", אמרה אחת מהן. ברלנד: "אני לא מכיר אותה"

צילום: יח"צ, מאצ'י הוף, ראובן קסטרו, אבי אשכנזי, ניב אהרונסון, יקי אדמקר, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין

"אני מסויטת ממך. גרמת לי לטראומה. עד עכשיו אני זוכרת את הליקוקים שלך בצוואר שלי. כשנישקת וחיבקת אותי בכוח כדי שלא אוכל לצאת ממך, השערות של הזקן שלך נכנסו לי בפה והוצאת לי אותם. תוריד את הטלית שלך, צבוע" - כך הטיחה אתמול (ראשון) אחת המתלוננות נגד הרב אליעזר ברלנד במהלך העימות בינה לבין ראש קהילת "שובו בנים" החשוד בעבירות מין. במהלך העימות, שנמשך דקות אחדות במשרדי יחידת להב 433, הטיחה אחת המתלוננות ברב דברים קשים על מעשיו לכאורה, צעקה שהוא "סוטה" ואמרה שהיא זוכרת את "הריח הלא נעים שלך בפה".

הרב ברלנד שמר כמעט לאורך העימות כולו על שתיקה, אמר "לא היה ולא נברא", שהוא אינו מכיר את האישה ושזו פעם ראשונה שפוגש אותה. מנגד, המתלוננת טענה כי יש בידיה עדויות רבות לכך שפגשה את הרב כמה פעמים. עד כה עימתה המשטרה את הרב עם שתי מתלוננות, ובהמשך היא צפויה לעמת אותו עם נשים נוספות שהתלוננו בעבר. לחלק מהמתלוננות נאמר כי בשל חזרתו הפתאומית של הרב ברלנד לישראל, המשטרה לא הייתה ערוכה לכך.

עוד בנושא:
הרב ברלנד צפוי להתעמת היום עם מתלוננות; מאות מפגינים נגד מעצרו
ערעור המשטרה התקבל: מעצרו של הרב ברלנד הוארך בארבעה ימים
שלוש שנים אחרי שנמלט מישראל: הרב ברלנד נחת בנתב"ג ונעצר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא היה ולא נברא". ברלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד רחל תורן, המייצגת את הרב ברלנד מסרה: "ראשית אני מביעה את הזעזוע מההדלפה המכוונת של משטרת ישראל מתוך חדר החקירות, דבר המהווה המשך ישיר להתנהגותה כלפי הרב. לגופו של עניין, הרב מכחיש כל מעשים מיניים כפי שאני מעריכה שעשה גם במהלך העימותים. מדובר בתלונות מופרכות אלא שאני, להבדיל ממשטרת ישראל, לא מנהלת את התיקים בתקשורת".

מעצרו של הרב ברלנד הוארך ביום שישי עד מחר בצהריים, וטרם ברור האם בכוונת המשטרה לבקש להאריך את מעצרו פעם נוספת. חסידיו של הרב הודיעו היום כי אלפים מהם יגיעו מחר "לכל מקום שבו יימצא מחר הרב - בבית המשפט השלום בראשון לציון, ביחידת להב 433 בלוד או ליד בית הכלא ניצן" ויקיימו שם עצרת תמיכה והזדהות עם הרב העצור. "ננהג ברוח דברי הרב, במתינות, בצניעות ובאחראיות לנוכח גודל השעה".

(עדכון ראשון: 19:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully