וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת טראמפ עושה את אוהיו: הילדים במרכז הבמה בוועידת המפלגה

ילדיו של המועמד הרפובליקני מעורבים בקמפיין מתחילתו. לאחר טבילת האש של רעייתו מלניה, יעלו בזה אחר זו טיפאני, דונלד ג'וניור, אריק – ואיוונקה, שתזכה למשבצת השנייה הכי נחשבת בוועידה. "הוא לא רק פוליטיקאי, אלא איש משפחה"

צילום: אפליקציית 'וואוי' ורויטרס, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מסולי ברן וסיגל סיריוס, תחקר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

מאז החל הקמפיין של דונלד טראמפ לנשיאות, נחשבו ילדיו ליועציו הקרובים ביותר ולבעלי מעורבות גבוהה בקבלת ההחלטות בקמפיין עצמו. כך, למשל, יוחס להם משקל משמעותי בהחלטה לפטר את מנהל הקמפיין הקודם קורי לוונדווסקי, שנחשב איש אמונו של המועמד הרפובליקני המיועד, ובמינוי החלופי של פול מנפורט למנהל הקמפיין.

במקרה אחר, בשבוע שעבר, הם הצטרפו אליו לפגישה ממושכת עם מושל אינדיאנה מייק פנס, יומיים לפני ההכרזה עליו כסגנו המיועד של איל ההון מניו יורק. בתקשורת בארצות הברית העריכו כי ילדיו הם אלה שדחפו את המיליארדר הניו יורקי למנות את המושל, בשר מבשרו של הממסד הרפובליקני, כדי לעזור לאביהם לאחד מאחוריו את הממסד המפלגתי, צעד שייתן לו רוח גבית בדרך לבית הלבן.

עוד בוואלה! NEWS:
"ממש אהבה את הנאום של מישל": הנאום של מלניה טראמפ הועתק?
מלניה טראמפ: "אם אתם רוצים מישהו שיילחם עבורכם - הוא האיש"
תחת אבטחה כבדה וללא משפחת בוש: הוועידה הרפובליקנית יוצאת לדרך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש נאמה רעייתו מלניה בפני באי הוועידה והתקבלה בחום. היא התחייבה כי אם תהיה הגברת הראשונה של ארצות הברית, היא תפעל לרווחתם של נשים וילדים, ותביא איתה לבית הלבן גישה של חמלה וסובלנות כלפי כל חלקי הציבור האמריקני. דבריה של מלניה נועדו לשפר את נתוני האהדה הנמוכים שלהם זוכה טראמפ בקרב נשים, ולהציג לציבור צדדים אחרים שלו, בין היתר כאב ואיש משפחה. "הוא יודע להיות קשוח כשצריך, אבל הוא איש הגון ואדיב", הבהירה מלניה.

הלילה יגיע תורם של ילדיו של המועמד, טיפאני ודונלד ג'וניור, לנאום בפני צירי המפלגה בקליבלנד. מחר בלילה יגיע תורו של בן נוסף במשפחה, אריק, לנאום ב"קיו ארינה". אריק, שמכהן כסגן נשיא לענייני פיתוח ורכישות בתאגיד של אביו, למד כלכלה וניהול באוניברסיטת ג'ורג'טאון, והקים קרן לגיוס כספים עבור בית חולים לילדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
איוונקה טראמפ מגיעה לגאלה במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, 2 במאי 2016. רויטרס
"אבא שלי הוא אאוטסיידר". איוונקה/רויטרס

שלא במקרה, הבת איוונקה, שנחשבת לאחד האנשים הקרובים ביותר לטראמפ ולמי שהמועמד המיועד מעריך מאוד את דעתה, תישא את הנאום הלפני אחרון בוועידת המפלגה ביום חמישי בערב - המשבצת השנייה הכי נחשבת מבחינת חשיפה תקשורתית. אשת העסקים בת ה-34, שהתגיירה ונישאה ליהודי, תעלה לנאום בבמה המרכזית רגע לפני שאביה יעלה אל אותה הבמה כדי לקבל באופן רשמי את המועמדות מטעם המפלגה הרפובליקנית, לעיני עשרות מיליוני צופים.

בריאיון לרשת ABC, התייחסה הלילה איוונקה להחלטתם של הנשיאים לשעבר ג'ורג' בוש האב והבן והמועמדים לנשיאות לשעבר ג'ון מקיין ומיט רומני להחרים את הוועידה. "אבא שלי הוא אאוטסיידר", הסבירה. "עברנו פריימריז קשוחים. הוא ניצח, אבל בהחלט היו מהמורות בדרך. זו ההחלטה שלהם, אם הם לא רוצים להיות חלק מסדר היום, מהעתיד, זו זכותם. זה בהחלט עומד להיות רגע עם מבט צופה פני עתיד".

פול מנפורט, יועץ פוליטי של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, 21 ביוני, 2016. רויטרס
"אני רוצה שהציבור יידע יותר על טראמפ האיש". מנפורט/רויטרס

מנהל הקמפיין פול מנפורט הסביר בריאיון לרשת CNN כי ההחלטה לתת לארבעה מילדיו של טראמפ לנאום, נועדה להדגיש כי טראמפ הוא איש משפחה. "אני רוצה שעד סוף השבוע הציבור יידע יותר על דונלד טראמפ האיש", אמר. "עד כה, הציבור בעיקר נחשף אליו בעיקר כמועמד, ושמע על התכניות שלו להמשך. אבל הציבור לא נחשף למי הוא באמת, איזה איש עסקים מוצלח הוא, איזה איש משפחה הוא. הוא לא רק פוליטיקאי. לכן אנחנו רוצים להביא אנשים שמכירים אותו ורואים אותו מדי יום. המשפחה עוזרת לנו להעביר את המסר הזה".

תומכים יהודים של המועמד הרפובליקני המסתמן לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ בוועידת המפלגה באוהיו. 19 ביולי 2016. עמרי נחמיאס באמצעות סמארטפון של וואווי - Huawei, עמרי נחמיאס
ועידת המפלגה הרפובליקנית באוהיו/עמרי נחמיאס , עמרי נחמיאס באמצעות סמארטפון של וואווי - Huawei
הפגנות מחוץ לוועידת המפלגה הרפובליקנית בקליבלנד, אוהיו. 19 ביולי 2016.. עמרי נחמיאס באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, עמרי נחמיאס
מפגינים בוועידת המפלגה באוהיו/עמרי נחמיאס , עמרי נחמיאס באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully