וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-3,000 הגיעו להלוויית החייל הבודד: "חלק בלתי נפרד מאיתנו"

18.7.2016 / 16:55

אלפים נענו לקריאת אחיו של סמל שלמה רינדנאו, שנהרג אתמול בהתפוצצות הרימון בחרמון, והגיעו ללוותו בדרכו האחרונה ביישוב נצר חזני. אחיו ספד לו: "התגייס כי הראה לעולם שזה מה שיהודי עושה"

צילום: בני בן סימון, עריכה: אביב אירגז

כ-3,000 בני אדם הגיעו היום (שני) לבית הכנסת ביישוב נצר חזני כדי ללוות בדרכו האחרונה את סמל שלמה ריינדאו, חייל בודד שנהרג אתמול בהתפוצצות רימון בחרמון. רבים מבין אלו שהגיעו להלוויה עשו זאת בתגובה לקריאתו בבוקר של אחיו, מנחם נחום, להגיע להלוויה ולכבד את זכרו של אחיו.

אחיו הבכור של שלמה, אברהם, ספד לו: "אחי הקטן היה מלא חיים, אף פעם לא התלונן. תמיד חייך. הוא התגייס כי הוא הראה לנו ולכל העולם כי זה מה שיהודי עושה. לא נשכח אותך לעד". "אתה התינוק של כולנו, אבל איכשהו בוגר יותר מכולנו", ספדה לו אחותו יוכבד. "אהבת אותנו, אני כל מצטערת על מה שקרה לך, חשבתי שתהיה בטוח".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אחיו של החייל הבודד שנהרג מפיצוץ רימון קרא לציבור: "בואו להלוויה"
שלמה היה חייל בודד וחוסאם התעקש על קבע: ההרוגים בפיצוץ בגולן
שני חיילים נהרגו ושלושה נפצעו מפיצוץ רימון צה"ל בסמוך למוצב בחרמון

הלווית סמל שלמה רינדנאו, בית העלמין נצר חזני. בני בן סימון
נצר חזני, היום/בני בן סימון

ג'ף, אחיו המאומץ, סיפר כי הוא היה "דמות מופת והערצה". "בגיל שנתיים זכיתי להיכנס למשפחה הנפלאה הזאת. שלמה בחר להתנדב להתגייס כמו שאר אחיו, הוא בחר לשרת שלוש שנים. הוא תמיד חייך ואהב לעזור לזולת". אח נוסף שלו, ברוך, אמר: "אף פעם לא אמרתי לו כמה אני גאה בך".

רב היישוב, יחיאל יעיש, אמר: "זכית לעלות לישראל, אתה חלק בלתי נפרד מקהילתנו. הנחמה היחידה של הוריך זה שאתה נקבר בארץ הקודש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הלווית סמל שלמה רינדנאו, בית העלמין נצר חזני. בני בן סימון
המספידים בנצר חזני, בצהריים/בני בן סימון

רינדנאו, בן 20, עלה מארצות הברית לישראל לפני שנתיים בעוד משפחתו נשארה בניו ג'רזי. הוא התגייס לפני כשנה וחצי לגדוד אסף בחיל ההנדסה הקרבית, בעקבות חמשת אחיו שהגיעו גם הם לארץ כחיילים בודדים והתגייסו לתפקידי לחימה. שלמה הותיר אחריו זוג הורים ושמונה אחים ואחיות.

בתקרית אתמול נהרג גם הנהג חוסאם טאפש, בן 24, שהתגורר בבית ג'אן עם משפחתו. הבוקר הוא הובא למנוחות בייישובו. בנוסף לכך נפצעו מפקד הסיור באורח בינוני ושני לוחמים נוספים באורח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully